Формування соціально-моральної компетентності в старших дошкільників на засадах використання сюжетно-рольових ігор
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27340/
|
|
Title |
Формування соціально-моральної компетентності в старших дошкільників на засадах використання сюжетно-рольових ігор
Formation of social-moral competence in senior predictors on the basis use of full-roll games Формирование социально-моральной компетентности у старших дошкльников на основе использования сюжетно-ролевіх игор |
|
Creator |
П’ятачук, Катерина
Пономаренко, Тетяна Олександрівна |
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті розглянуто проблему формування соціально-моральної компетентності в старших дошкільників на засадах використання сюжетно-рольових ігор. Визначено актуальність досліджуваної проблеми. Окреслено сутність соціально-моральної компетентності. Визначено наукову базу проблеми дослідження. Окреслено деякі із соціальних чинників, що ускладнюють вирішення проблеми. Схарактеризовано гру як основну діяльність дітей дошкільного віку. Розглянуто можливості ігрової діяльності в соціально-моральному вихованні дошкільників. Констатовано залежність рівня сформованості взаємин дошкільників від рівня розвитку їх ігрової діяльності. Визначено етапи вдосконалення сюжетно-рольової гри. Розкрито особливості використання ситуацій морального вибору та поєднання спільної гри педагога з дітьми й безпосередньої самостійної ігрової діяльності дошкільників в процесі формування досліджуваної компетентності.
The article is devoted to the problem of formation of social and moral competence of senior preschool children on the basis of the use of plot role plays. The urgency of the researched problem is determined. The essence of social and moral competence is outlined. The scientific basis of the problem of the research is defined. Some social factors that complicate the solution of the problem of the research are outlined. Playing as the main activity of children of preschool age is characterised. The possibilities of playing activity in social and moral upbringing of preschoolers are considered. The dependence of the level of formation of pre-school relationships on the level of development of their playing activity is stated. The stages of improvement of the plot role plays are determined. The peculiarities of the use of situations of moral choice and the combination of teacher’s playing with children and direct independent playing activity of preschoolers in the process of formation of the investigated competence are revealed. В статье рассмотрена проблема формирования социально-нравственной компетентности у старших дошкольников на основе использования сюжетно ролевых игр. Определена актуальность исследуемой проблемы. Определены сущность социально-нравственной компетентности. Определены научную базу проблемы исследования. Определены некоторые из социальных факторов, осложняют решение проблемы. Охарактеризован игру как основную деятельность детей дошкольного возраста. Рассмотрены возможности игровой деятельности в социально-нравственном воспитании дошкольников. констатировано зависимость уровня сформированности взаимоотношений дошкольников от уровня развития их игровой деятельности. Определены этапы совершенствования сюжетно-ролевой игры. раскрыто особенности использования ситуаций нравственного выбора и сочетания общей игры педагога с детьми и непосредственной самостоятельной игровой деятельности дошкольников в процессе формирования исследуемой компетентности. |
|
Date |
2019-04-30
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27340/1/T_Ponomarenko_K_Piatachuk_FSMKSDZVSRI.pdf
П’ятачук, Катерина та Пономаренко, Тетяна Олександрівна (2019) Формування соціально-моральної компетентності в старших дошкільників на засадах використання сюжетно-рольових ігор «Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи»: зб. Матеріалів ХХІІ Міжнарод. наук. практ. інтернет-конф., 30 квітня 2019 р. – Переяслав- Хмельницький, 2019. – Вип. 22. – 465 с. (22). с. 173-178. |
|