Удосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності в закладах дошкільної освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27342/
|
|
Title |
Удосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності в закладах дошкільної освіти
Improvement of professional training of future educators to the implementation of physical educational and recreational activities in preschool educational institution Совершенствование профессиональной подготовки будущих воспитателей к осуществлению физкультурно-оздоровительной деятельности в учреждениях дошкольного образования |
|
Creator |
Гаращенко, Лариса Василівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті розглянуто деякі аспекти фахової підготовки бакалаврів дошкільної освіти до вирішення завдань фізкультурно-оздоровчого напряму. Доведено, що організація навчально-пізнавальної діяльності базується на співпраці викладача зі студентами. Обгрунтовано доцільність використання інтерактивних методів методів навчання якісного оволодіння майбутніми вихователями професійним досвідом у галузі фізичного виховання та оздоровлення дітей. Головну увагу зосереджено на розвитку їхньої активності та ініціативності. Розглянуто основи технології фахової підготовки на прикладі вивчення навчальної дисципліни "Методика фізичного виховання дітей дошкільного віку"
In the article some aspects of the professional preparation of bachelors of preschool education for solving the problems of physical culture and health direction are considered. It is proved that the organization of educational and cognitive activity is based on the cooperation of the teacher with the students. The expediency of using interactive methods of teaching the qualitative mastery of future educators by professional experience in the field of physical education and improvement of children is substantiated. The main focus is on the development of their activity and initiative. The basis of the technology of professional training is considered on the example of studying the discipline "Method of physical education of preschool children" В статье рассмотрены некоторые аспекты профессиональной подготовки бакалавров дошкольного образования к решению задач физкультурно-оздоровительного направления. Доказано, что организация учебно-познавательной деятельности базируется на сотрудничестве преподавателя со студентами. Обоснована целесообразность использования интерактивных методов методов обучения качественного овладения будущими воспитателями профессиональным опытом в области физического воспитания и оздоровления детей. Главное внимание сосредоточено на развитии их активности и инициативности. Рассмотрены основы технологии профессиональной подготовки на примере изучения учебной дисциплины "Методика физического воспитания детей дошкольного возраста" |
|
Publisher |
ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27342/1/L_Harashchenko_UFPMVZFODZDO.pdf
Гаращенко, Лариса Василівна (2018) Удосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності в закладах дошкільної освіти Освітній простір України (14). с. 141-146. ISSN 2409-9244 |
|