Запис Детальніше

До проблеми побудови нової парадигми дошкільної освіти

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/29402/
 
Title До проблеми побудови нової парадигми дошкільної освіти
 
Creator Вознюк, О. В.
Тарнавська, Н. П.
 
Subject L Education (General)
LB Theory and practice of education
 
Description Концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини дозволяє стверджувати, що розвиток людини в аспекті психічних функцій йде від правої півкулі до лівого, а від неї до їх функціонального синтезу, який реалізує фундаментальну психічну функцію – дипластію (парадоксальну здатність людини поєднувати в одному психоментальному контексті протилежні, що виключають одне одного, поняття, образи, емоційні стани), яка постає основною характеристикою творчо-парадоксального мислення – мети й інструменту освітнього процесу.
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/29402/1/Voznyuk_abstract.pdf
Вознюк, О. В. and Тарнавська, Н. П. (2019) До проблеми побудови нової парадигми дошкільної освіти. практичної інтернет-конференції, м. Переяслав-Хмельницький, 28–29 березня 2019 р. / за заг. ред. Л. О. Калмикової, Н. В. Гавриш. Переяслав-Хмельницький. ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». pp. 30-31.