Wiki-технологія як засіб підтримки проектної діяльності студентів гуманітарних спеціальностей університету
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27347/
|
|
Title |
Wiki-технологія як засіб підтримки проектної діяльності студентів гуманітарних спеціальностей університету
|
|
Creator |
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
|
|
Subject |
Спецради у інших ВНЗ
|
|
Description |
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті. – Інститут інформаційних технологій та засобів навчання НАПН України. – Київ, 2017. У роботі розглянуто сучасні тенденції в освіті, проаналізовано та теоретично обґрунтовано категорійно-поняттєвий апарат і концептуальні засади створення wiki-орієнтованого навчального середовища для підтримки проектної діяльності студентів гуманітарних спеціальностей; проаналізовано структури різних навчальних середовищ, визначено структуру навчального середовища та чинники впливу на формування навчального середовища; охарактеризовано особливості wiki-технології та її використання в освітньому процесі для підтримки проектної діяльності студентів. Подано модель організації wiki-орієнтованого навчального середовища університету для підтримки проектної діяльності студентів, визначено переваги використання wiki-технології для організації навчального середовища, визначено структуру wiki-орієнтованого навчального середовища для підтримки проектної діяльності студентів. Описано принципи організації співпраці учасників освітнього процесу у wiki-орієнтованому навчальному середовищі, розглянуто шляхи впровадження проектної методики на основі wiki-орієнтованого навчального середовища, висвітлено можливість використання Вікі-порталу як засобу відкритої презентації результатів освітньої діяльності науково-педагогічних працівників та студентів, застосування Вікі-порталу для організації відкритих навчальних курсів. Наведено основні етапи експериментальної роботи, завдання, зміст і результати педагогічного експерименту, виконано статистичне опрацювання та аналіз результатів педагогічного експерименту. |
|
Date |
2017-03
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27347/1/aref_Varchenko-Trotsenko.pdf
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна (2017) Wiki-технологія як засіб підтримки проектної діяльності студентів гуманітарних спеціальностей університету Кандидат thesis, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|