Запис Детальніше

Основні етапи системного контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств автомобільного транспорту

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні етапи системного контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств автомобільного транспорту
Основные этапы системного контроля в процессе управления маркетинговой деятельностью предприятий автомобильного транспорта
Milestones in control system process management marketing activity motor transport enterprises
 
Creator Буренніков, Ю. Ю.
 
Subject маркетинг
система
підприємства автомобільного транспорту
процес
контроль
управлінська діяльність
ефективність
маркетинг
система
предприятия автомобильного транспорта
процесс
контроль
управленческая деятельность
эффективность
marketing
system
motor transport enterprises
processes
control
management activity
efficacy
 
Description Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність підприємств автомобільного транспорту.

Мета роботи – створення алгоритму контролю маркетингової діяльності підприємства автомобільного транспорту.

Метод дослідження – евристичний.

У статті проведено аналіз основних етапів контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств автомобільного транспорту і запропонований алгоритм системного контролю маркетингової діяльності відповідних організацій.

Для поліпшення роботи підприємств автомобільного транспорту (ПАТ), а саме для підвищення ефективності системного контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю ПАТ і прийняття відповідних управлінських рішень у роботі запропоновано трирівневий процес контролю під час проведення маркетингової діяльність ПАТ. Оскільки підприємства автомобільного транспорту належать в існуючій національній економіці до організацій, які показують високу динаміку розвитку, вивчення проблем пов'язаних з їх організаційної, і в тому числі, маркетинговою діяльністю стає все більш актуальним.
Объект исследования – маркетинговая деятельность предприятий автомобильного транспорта.

Цель работы – создание алгоритма контроля маркетинговой деятельности предприятия автомобильного транспорта.

Метод исследования – эвристический.

В статье проведен анализ основных этапов контроля в процессе управления маркетинговой деятельностью предприятий автомобильного транспорта и предложен алгоритм системного контроля маркетинговой деятельности соответствующих организаций.

Для улучшения работы предприятий автомобильного транспорта (ПАТ), а именно для повышения эффективности системного контроля в процессе управления маркетинговой деятельностью ПАТ и принятия соответствующих управленческих решений в данной работе предложен трехуровневый процесс контроля в процессе проведения маркетинговой деятельность ПАТ.

Так как предприятия автомобильного транспорта относятся в существующей национальной экономике к организациям которые показывают высокую динамику развития, изучение проблем связанных с их организационной, и в том числе, маркетинговой деятельностью становится все более актуальным.
Object of research – marketing activities of motor transport enterprises.

Purpose – to create an algorithm of control of the company marketing road.

Research method – heuristic.

The article analyzes the main stages of control in the management of marketing activity of the enterprises of road transport and system control algorithm marketing activities of the organizations.

To improve motor transport enterprises (MTE), namely to improve the system of control in the management of marketing activities MTE and appropriate management decisions in this paper proposed three-level process control during the marketing activity of MTE.

Since motor transport enterprises are in the current national economy to organizations that show high dynamics of development, the problems related to their organization, and including marketing activities become increasingly important.
 
Date 2019-05-14T09:41:46Z
2019-05-14T09:41:46Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Буренніков Ю. Ю. Основні етапи системного контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств автомобільного транспорту [Текст] / Ю. Ю. Буренніков // Вісник машинобудування та транспорту. – 2016. – № 1. – С. 12-16.
2415-3486
2413-4503
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24753
338.22.021.4:656.1
 
Language uk_UA
 
Relation Вісник машинобудування та транспорту. № 1 : 12-16.
https://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/34
Бурєнніков Ю. Ю. Оцінювання результативності процесу функціонування складних систем у синергетичному контексті / Ю. Ю. Бурєнніков // Научные труды SWord. – Выпуск 1(42). Т. 8. – Иваново : Научный мир, 2016. – С. 36–41.
Брітченко І. Г. Контролінг : навч. посіб. / І. Г. Брітченко, А. О. Князевич. – Рівне : Волинські обереги, 2015. – 280 с.
Бачурин А. А. Маркетинг на автомобильном транспорте : учеб. издание / А. А. Бачурин. – М. : Академия, 2005. – 208 с.
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ