Компетентнісний підхід як теоретико-методологічна основа розбудови освіти дітей з особливими потребами
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715928/
|
|
Title |
Компетентнісний підхід як теоретико-методологічна основа розбудови освіти дітей з особливими потребами
Competency approach as a theoretical and methodological basis for the development of education of children with special needs |
|
Creator |
Засенко, В.В.
Прохоренко, Л.І. |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У статті зроблено спробу: - стисло охарактеризувати компетентнісний підхід як явище і як феномен запровадження в навчально-виховний процес у контексті концептуальних положень Нової української школи; - окреслити коло най значущіших компетенцій та визначити шляхи набуття їх дітьми з особливими освітніми потребами; - показати взаємозв’язки у формуванні різних компетентностей означеної категорії дітей.
The article attempts to briefly characterize the competence approach as a phenomenon and as a phenomenon of introduction into the educational process in the context of the conceptual provisions of the New Ukrainian School; outline the range of the most important competences and determine the ways of acquiring them by children with special educational needs; show the interrelationships in the formation of different competencies of the specified category of children. |
|
Publisher |
Видавець Я. М. Домбровська
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715928/1/%D0%B7%D0%B1%20%D1%96%D0%BD%D1%82-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%2021.02.2019_%D0%A1.%2017-22.pdf
- Засенко, В.В. (orcid.org/0000-0003-0325-4578 <http://orcid.org/0000-0003-0325-4578>) and Прохоренко, Л.І. (orcid.org/0000-0001-5037-0550 <http://orcid.org/0000-0001-5037-0550>) (2019) Competency approach as a theoretical and methodological basis for the development of education of children with special needs In: Практична психологія в інклюзивному середовищі: матеріали І Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 21 лютого 2019 року) Видавець Я. М. Домбровська, м. Переяслав-Хмельницький, Україна, pp. 17-22. |
|