Запис Детальніше

Компетентнісний підхід як теоретико-методологічна основа розбудови освіти дітей з особливими потребами

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715928/
 
Title Компетентнісний підхід як теоретико-методологічна основа розбудови освіти дітей з особливими потребами
Competency approach as a theoretical and methodological basis for the development of education of children with special needs
 
Creator Засенко, В.В.
Прохоренко, Л.І.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті зроблено спробу: - стисло охарактеризувати компетентнісний підхід як явище і як феномен запровадження в навчально-виховний процес у контексті концептуальних положень Нової української школи; - окреслити коло най значущіших компетенцій та визначити шляхи набуття їх дітьми з особливими освітніми потребами; - показати взаємозв’язки у формуванні різних компетентностей означеної категорії дітей.
The article attempts to briefly characterize the competence approach as a phenomenon and as a phenomenon of introduction into the educational process in the context of the conceptual provisions of the New Ukrainian School; outline the range of the most important competences and determine the ways of acquiring them by children with special educational needs; show the interrelationships in the formation of different competencies of the specified category of children.
 
Publisher Видавець Я. М. Домбровська
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715928/1/%D0%B7%D0%B1%20%D1%96%D0%BD%D1%82-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%2021.02.2019_%D0%A1.%2017-22.pdf
- Засенко, В.В. (orcid.org/0000-0003-0325-4578 <http://orcid.org/0000-0003-0325-4578>) and Прохоренко, Л.І. (orcid.org/0000-0001-5037-0550 <http://orcid.org/0000-0001-5037-0550>) (2019) Competency approach as a theoretical and methodological basis for the development of education of children with special needs In: Практична психологія в інклюзивному середовищі: матеріали І Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 21 лютого 2019 року) Видавець Я. М. Домбровська, м. Переяслав-Хмельницький, Україна, pp. 17-22.