Запис Детальніше

Шляхи удосконалення рекламної діяльності готельних підприємств

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шляхи удосконалення рекламної діяльності готельних підприємств
Ways of improving the advertising activities of hotel enterprises
 
Creator Стоянова, В.В.
 
Subject реклама у готельному бізнесі
рекламна кампанія
рекламний бюджет
медіаплан
ефективність рекламної кампанії
advertising in hotel business
advertising campaign
advertising budget
media plan
effectiveness of advertising campaign
 
Description У випускній роботі розглядаються теоретичні засади рекламної діяльності, досліджуються способи удосконалення рекламних кампаній підприємств готельного бізнесу. Аналізується стан фінансово-господарської діяльності готельного підприємства «М 1» за 2016-2017 роки. Оцінюється ефективність рекламної діяльності готельного підприємства.
За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження нового медіаплану рекламної кампанії. Проаналізована її ефективність за методом лінійної регресії, що враховує взаємозв’язок між витратами на рекламу та обсягом надання готельних послуг.
Наведені в дипломній роботі результати аналізу й рекомендації з управління рекламною діяльністю готельного комплексу можуть широко застосовуватися для роботи у готельному бізнесі України, що обумовлює практичну цінність роботи.
In the final work the theoretical principles of advertising activity are considered, ways of improvement of advertising campaigns of enterprises of hotel business are explored. The state of financial and economic activity of the hotel enterprise "M 1" for 2016-2017 years is analyzed. Evaluated the effectiveness of advertising activities of the hotel company.
According to the research, the feasibility of introducing a new media plan for an advertising campaign has been substantiated. It analyzes its efficiency by the method of linear regression, taking into account the relationship between advertising costs and the volume of hotel services.
The results of the analysis and recommendations on managing the advertising activity of the hotel complex in the thesis can be widely used for work in the hotel business of Ukraine, which determines the practical value of the work.
 
Date 2019-05-15T22:00:15Z
2019-05-15T22:00:15Z
2019
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9375
 
Language uk