Стандартизація шкільної фізичної освіти: вітчизняний і зарубіжний досвід
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715927/
http://lib.khnu.km.ua/konfer_HNU/2018/Tezy_Khmelnytsk_2018.pdf |
|
Title |
Стандартизація шкільної фізичної освіти: вітчизняний і зарубіжний досвід
Standardization of school physical education: domestic and foreign experience Стандартизация школьного физического образования: отечественный и зарубежный опыт |
|
Creator |
Самко, Алла Миколаївна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
53 Physics |
|
Description |
В даній роботі проаналізовано особливості стандартизації шкільної фізичної освіти у вітчизняній та зарубіжній теорії і практиці навчання. Автором на основі порівняльного аналізу різних підходів щодо вирішення проблеми стандартизації шкільної фізичної освіти з’ясовано, що стандарт шкільної фізичної освіти залишається основним нормуючим документом як при традиційній (для вітчизняної та пострадянських освітніх систем) організації, так і в структурі курикулуму, як основного регламентувального документу з навчання фізики в європейських країнах.
In this paper the peculiarities of standardization of school physical education in the domestic and foreign theory and practice of education are analyzed. The author, on the basis of comparative analysis of various approaches to solving the problem of standardization of school physical education, found that the standard of school physical education remains the main normative document both in the traditional (for the domestic and post-soviet educational systems) organizations, and in the structure of the curriculum as the main regulatory document from teaching physics in European countries. В данной работе проанализированы особенности стандартизации школьного физического образования в отечественной и зарубежной теории и практике обучения. Автором на основе сравнительного анализа различных подходов к решению проблемы стандартизации школьного физического образования выяснено, что стандарт школьного физического образования остается основным нормирующего документом как при традиционной (для отечественной и постсоветских образовательных систем) организации, так и в структуре курикулуму, как основного регламентирующие документа по обучению физики в европейских странах. |
|
Publisher |
Термінова поліграфія
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715927/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.pdf
- Самко, Алла Миколаївна (orcid.org/0000-0003-0785-0510 <http://orcid.org/0000-0003-0785-0510>) (2018) Standardization of school physical education: domestic and foreign experience In: Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів: матеріали тез доп. VІI міжнар. наук.-методол. семінару Термінова поліграфія, м. Хмельницький, Україна, pp. 50-52. |
|