Запис Детальніше

Психодидактичні детермінанти конструювання сучасного підручника

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715937/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992
 
Title Психодидактичні детермінанти конструювання сучасного підручника
Psychodidactic determinants of constructing a modern textbook
 
Creator Васьківська, Галина Олексіївна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Автор порушує проблему інтелектуального зростання учнів через мотиваційно-ціннісний компонент навчання, який передбачає вміння самостійно й усвідомлено ставити цілі, вибирати засоби для їх досягнення і оцінювати результат відповідно до поставленої мети. Оскільки мотивація є найважливішим аспектом формування тієї чи іншої діяльності особистості, то в умовах шкільної освіти потрібне спеціальне формування готовності та здатності здобувача освіти ставити і реалізовувати цілі власної пізнавальної діяльності.
The author raises the problem of intellectual growth of pupils through the motivation-value component of learning, which involves the ability to independently and consciously set goals, choose the means to achieve them and evaluate the result in accordance with the goal. Since motivation is the most important aspect of the formation of one or another personality activity, in the conditions of school education, a special formation of the readiness and ability of the pupils’ to set and realize the goals of his cognitive activity is required.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715937/1/VHO_19%28PSP-konf%29.pdf
- Васьківська, Галина Олексіївна (orcid.org/0000-0002-8714-8512 <http://orcid.org/0000-0002-8714-8512>) (2019) Psychodidactic determinants of constructing a modern textbook In: Проблеми сучасного підручника: зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 14 трав. 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 20-21. ISBN 978-966-644-469-4