Організація маркетингової діяльності на підприємстві ресторанного господарства
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація маркетингової діяльності на підприємстві ресторанного господарства
Organization of marketing activities at the restaurant business enterprise |
|
Creator |
Соболєва, Н.В.
|
|
Subject |
ресторанне господарство
маркетингова діяльність restaurant industry marketing activity |
|
Description |
Для досягнення мети у випускній роботі використовувалися наступні методи: методи узагальнення, індукції та дедукції, аналізу та синтезу - при вивченні понятійного апарату ресторанного господарства, маркетингової діяльності та комплексу маркетингу на підприємствах ресторанного господарства; економіко - статистичні методи – для проведення аналізу основних показників діяльності ресторану «Севілья», а також графічний метод для наочного представлення результатів досліджень. Для обробки й аналізу інформації показників операційної діяльності ресторану використовувалась програма автоматизації ресторанів «Iiko».
In order to achieve the goal in the final work, the following methods were used: methods of synthesis, induction and deduction, analysis and synthesis - in the study of the conceptual apparatus of the restaurant industry, marketing activity and marketing complex at the enterprises of restaurant economy; economic and statistical methods - to analyze the main indicators of the Sevilla restaurant, as well as a graphical method for visualizing the results of research. For the processing and analysis of the information of indicators of operational activity of the restaurant was used automation program of restaurants "Iiko". |
|
Date |
2019-05-15T22:05:10Z
2019-05-15T22:05:10Z 2019 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9376
|
|
Language |
uk
|
|