Запис Детальніше

Організація маркетингової діяльності на підприємстві ресторанного господарства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація маркетингової діяльності на підприємстві ресторанного господарства
Organization of marketing activities at the restaurant business enterprise
 
Creator Соболєва, Н.В.
 
Subject ресторанне господарство
маркетингова діяльність
restaurant industry
marketing activity
 
Description Для досягнення мети у випускній роботі використовувалися наступні методи: методи узагальнення, індукції та дедукції, аналізу та синтезу - при вивченні понятійного апарату ресторанного господарства, маркетингової діяльності та комплексу маркетингу на підприємствах ресторанного господарства; економіко - статистичні методи – для проведення аналізу основних показників діяльності ресторану «Севілья», а також графічний метод для наочного представлення результатів досліджень. Для обробки й аналізу інформації показників операційної діяльності ресторану використовувалась програма автоматизації ресторанів «Iiko».
In order to achieve the goal in the final work, the following methods were used: methods of synthesis, induction and deduction, analysis and synthesis - in the study of the conceptual apparatus of the restaurant industry, marketing activity and marketing complex at the enterprises of restaurant economy; economic and statistical methods - to analyze the main indicators of the Sevilla restaurant, as well as a graphical method for visualizing the results of research. For the processing and analysis of the information of indicators of operational activity of the restaurant was used automation program of restaurants "Iiko".
 
Date 2019-05-15T22:05:10Z
2019-05-15T22:05:10Z
2019
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9376
 
Language uk