Методика оптимізації режимів експлуатації параметрів бортового обладнання військової авіаційної техніки
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика оптимізації режимів експлуатації параметрів бортового обладнання військової авіаційної техніки
Методика оптимизации режимов эксплуатации параметров бортового оборудования военной авиационной техники Modes of operation optimization technique parameters onboard equipment military aircraft |
|
Creator |
М.В. Гудков
М.В. Гудков M.V. Gudkov |
|
Subject |
Розвиток, бойове застосування та озброєння авіації
УДК 621.45 інтервал контролю параметрів, технічний стан, критерії оптимізації, алгоритм прогнозування, інтервал безвідмовної роботи, вартість експлуатації, канонічні розклади, випадкові функції, експлуатація за станом, авіаційна техніка интервал контроля параметров, техническое состояние, критерии оптимизации, алгоритм прогнозирования, интервал безотказной работы, стоимость эксплуатации, канонические расписания, случайные функции, эксплуатация, за состоянием, авиационная техника interval control settings, maintenance, optimization criteria, prediction algorithm, the interval of uptime, operating costs, canonical schedules, random functions, operation of the state, aviation technology |
|
Description |
Розглядається одна з методик визначення оптимального значення інтервалу контролю параметрів бортового обладнання при експлуатації авіаційної техніки (АТ) за станом з контролем параметрів. Методика ґрунтується на застосуванні методів векторної (багатокритеріальної) оптимізації.
Рассматривается одна из методик определения оптимального значения интервала контроля параметров бортового оборудования при эксплуатации авиационной техники по состоянию с контролем параметров. Методика основывается на применении методов векторной (многокритериальной) оптимизации. Considered one of the methods for determining the optimal value of the interval parameters of onboard equipment control the operation of aircraft as the control parameters. The technique is based on the application of the vector (multicriteria) optimization. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2012
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/268
|
|
Source |
Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. — 2012. — № 1(7). 42-44
Наука и техника Воздушных Сил Вооруженных Сил Украины. — 2012. — № 1(7). 42-44 Science and Technology of the Air Force of Ukraine. — 2012. — № 1(7). 42-44 2223-456X |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/268/nitps_2012_1_12.pdf
|
|