Метод модификации сверхкритического профиля в области задней кромки
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Метод модификации сверхкритического профиля в области задней кромки
Метод модифікації надкритичного профілю крила в районі задньої кромки Method of modification of the spercritical airfoil at the trailing edge |
|
Creator |
В.В. Чмовж
И.А. Каленюк В.В. Чмовж І.А. Каленюк V.V. Chmovzh I.А. Kaleniuk |
|
Subject |
Розвиток, бойове застосування та озброєння авіації
УДК 533.692 : 533.6.011.3 сверхкритический профиль, модификация, критическое число Маха, угол атаки, коэффициент подъемной силы, коэффициент лобового сопротивления, аэродинамическое качество надкритичний профіль, модифікація, критичне число Маху, кут атаки, коефіцієнт підйомної сили, коефіцієнт лобового опору, аеродинамічна якість supercritical airfoil, modification, critical Mach number, angle of attack, lift coefficient, drag coefficient, lift to drag ratio |
|
Description |
Предложен метод модификации верхней/нижней поверхности сверхкритического крылового профиля в области задней кромки, позволяющий улучшить его аэродинамические характеристики и несущие свойства. Выполнено численное моделирование сверхкритического профиля крыла McDonnell/Douglas DSMA-523 и его модификаций путем решения системы уравнений Навье – Стокса, осредненных по методу Рейнольдса. Показано, что подъем задней кромки профиля вверх за счет уменьшения кривизны верхней поверхности профиля позволяет увеличить критическое число Маха, а опускание задней кромки профиля вниз, за счет увеличения кривизны средней линии профиля в области задней кромки. приводит к увеличению аэродинамического качества.
Запропоновано метод модифікації верхньої/нижньої поверхні надкритичного крилового профілю у районі задньої кромки, який дозволяє покращити його аеродинамічні характеристики та несучі властивості. Виконано чисельне моделювання надкритичного профілю крила McDonnell/Douglas DSMA-523 та його модифікацій шляхом вирішення системи рівнянь Нав’є – Стокса які осереднені за методом Рейнольдсу. Показано, що підйом задньої кромки за рахунок зменшення кривизни верхньої поверхні дозволяє збільшити критичне число Маха, а опускання задньої кромки профілю униз призводить до збільшення аеродинамічної якості, за рахунок збільшення кривизни середньої лінії профілю у районі задньої кромки. A method of modifying the upper/lower surface of the supercritical airfoil at the trailing edge area that will improve its aerodynamic characteristics and bearing properties has been proposed. The numerical simulation of the supercritical airfoil McDonnell/Douglas DSMA-523 and its modifications has been done by solving the RANS equations. It is shown that the rise of trailing edge up by reducing the curvature of the surface profile increases the critical Mach number, and the lowering of the trailing edge down leads to an increase aerodynamic efficiency by increasing the curvature of the mean line of the airfoil near the trailing edge. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2012
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/270
|
|
Source |
Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. — 2012. — № 1(7). 48-51
Наука и техника Воздушных Сил Вооруженных Сил Украины. — 2012. — № 1(7). 48-51 Science and Technology of the Air Force of Ukraine. — 2012. — № 1(7). 48-51 2223-456X |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/270/nitps_2012_1_14.pdf
|
|