Запис Детальніше

Особенности реализации доплеровской фильтрации отражений в моноимпульсной РЛС автосопровождения самолета на заключительном этапе посадки

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особенности реализации доплеровской фильтрации отражений в моноимпульсной РЛС автосопровождения самолета на заключительном этапе посадки
Особливості реалізації допплерівської фільтрації відбиттів у моноімпульсній РЛС автосупроводження літака на заключному етапі посадки
The particularities to realization dopplers filtrations the reflections in monopulse radar autosupport of the plane on final stage of the boarding
 
Creator В.В. Куценко
В.В. Куценко
V.V. Kucenko
 
Subject Розвиток, бойове застосування та озброєння радіотехнічних військ
УДК 621.396.61
посадочный радиолокатор (ПРЛ), радиолокационный посадочный комплекс (РЛПК), взлетно-посадочная полоса (ВПП), расчетная точка посадки (РТП), равносигнальное направление (РСН), амплитудно-фазовая характеристика (АФХ), когерентный накопитель (КН), канал автосопровождения (КАС), пассивные помехи (ПП)
посадковий радіолокатор, радіолокаційний посадковий комплекс, злітно-посадочна смуга, розрахункова точка посадки, рівносигнальний напрямок, амплітудно-фазова характеристика, когерентний накопичувач, канал автосупроводження, пасивні перешкод
landing radar, radar landing complex, а runway, accounting point of the boarding, the peak-phase characteristic, the coherent store, the autosupport channel, passive hindrances
 
Description В работе обоснованы особенности реализации оптимальной доплеровской фильтрации отраженных сигналов в зоне посадки в моноимпульсной РЛС автосопровождения с амплитудно-амплитудным и амплитудным суммарно-разностным способами пеленгации для измерения угловых координат в сложных погодных условиях. Для упрощения решения задачи доплеровской фильтрации в когерентных накопителях и снижения уровня накоплений пассивных помех в соседних с нулевым фильтрах предложено число импульсов накопления увеличить до 16. Предложены значения коэффициентов сглаживания боковых лепестков фильтров.
У роботі обґрунтовані особливості реалізації оптимальної допплерівської фільтрації відбитих сигналів у зоні посадки в моноімпульсній РЛС автосупроводження з амплітудно-амплітудними й амплітудним сумарно-різницевим способами пеленгації для виміру кутових координат у складних погодних умовах. Для спрощення рішення завдання допплерівської фільтрації в когерентних накопичувачах і зниження рівня нагромаджень пасивних перешкод у сусідні з нульовим фільтрах запропоноване число імпульсів нагромадження збільшити до 16. Запропоновано значення коефіцієнтів згладжування бічних пелюстків фільтрів.
In work are motivated particularities to realization optimum dopplers filtrations of the reflected signal in landing zone in monopulse radar autosupport of the plane with peak-peak and peak totally-scathing way for measurement of the angular coordinates in complex weather condition. For simplification of the decision of the problem dopplers filtrations in coherent drive and accumulation level reductions of the passive hindrances in nearby with zero filter is offered number pulse accumulations to enlarge before 16. Offered importance’s factor smoothing lateral petal filter.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2012
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/278
 
Source Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. — 2012. — № 1(7). 85-89
Наука и техника Воздушных Сил Вооруженных Сил Украины. — 2012. — № 1(7). 85-89
Science and Technology of the Air Force of Ukraine. — 2012. — № 1(7). 85-89
2223-456X
 
Language rus
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/278/nitps_2012_1_22.pdf