Запис Детальніше

Адаптация крыла самолета Ан-74 к режиму обтекания

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптация крыла самолета Ан-74 к режиму обтекания
Адаптація крила літака Ан-74 до режиму обтікання
Adaptation of a wing of the aircraft An-74 to flow regime
 
Creator И.А. Каленюк
І.А. Каленюк
I.А. Kaleniuk
 
Subject Розвиток, бойове застосування та озброєння авіації
УДК 533.692 : 533.6.011.3
критическое число Маха, механизация задней кромки, угол атаки, коэффициент подъемной силы, аэродинамическое качество, волновой кризис
критичне число Маха, механізація задньої кромки, кут атаки, коефіцієнт піднімальної сили, аеродинамічна якість, хвильова криза
critical Mach number, wing trailing edge high lift devise, angle of attack, lift coefficient, lift to drag ratio, wave drag
 
Description Рассматриваются аэродинамические характеристики математической модели крыла самолета Ан–74 в целях определения влияния отклонения механизации задней кромки на критическое число Маха и улучшение аэродинамических характеристик самолета на крейсерском режиме полета. Показано, что отклонение механизации задней кромки крыла по всему размаху позволяет увеличить критическое число Маха до 7 %. Определены возможные углы отклонения механизации задней кромки исследуемого крыла самолета Ан-74 в зависимости от числа Маха.
Розглядаються аеродинамічні характеристики математичної моделі крила літака АН-74 з метою визначення впливу відхилення механізації задньої кромки на критичне число Маха та покращення аеродинамічних характеристик літака на крейсерському режимі польоту. Показано, що відхилення механізації задньої кромки крила по всьому розмаху дозволяє збільшувати критичне число Маха до 7 %. Визначені кути відхилення механізації задньої кромки досліджує мого крила літака АН-74 у залежності від числа Маха.
The aerodynamic characteristics of a mathematical model of the wing of the aircraft An-74 with goal to determine the effect from deflection of the trailing edge lift devices on the critical Mach number and improving of the aerodynamic characteristics of the aircraft at cruising flight are considered. It is shown that the deflection of the wing’s trailing edge high lift device on the full span can increase the critical Mach number up to 7%. The possible deflection angles of the wing trailing edge depending on the Mach number for the aircraft An-74 being investigated were found.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2013
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/494
 
Source Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. — 2013. — № 3(12). 58-61
Наука и техника Воздушных Сил Вооруженных Сил Украины. — 2013. — № 3(12). 58-61
Science and Technology of the Air Force of Ukraine. — 2013. — № 3(12). 58-61
2223-456X
 
Language rus
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/494/nitps_2013_3_14.pdf