Запис Детальніше

Математична модель прогнозування рівня коливань аеродинамічних поверхонь керування в експериментальних дослідженнях на трансзвукових числах М

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Математична модель прогнозування рівня коливань аеродинамічних поверхонь керування в експериментальних дослідженнях на трансзвукових числах М
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ ПРОГНОЗИРОВАНИЯ УРОВНЯ КОЛЕБАНИЙ АЭРОДИНАМИЧЕСКОЙ ПОВЕРХНОСТИ УПРАВЛЕНИЯ В ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНЫХ ИССЛЕДОВАНИЯХ НА ТРАНСЗВУКОВЫХ ЧИСЛАХ М
MATHEMATICAL MODEL FOR PREDICTION OF AERODYNAMIC CONTROL SURFACE OSCILLATIONS EXPOSURE IN EXPERIMENTAL STUDIES ON TRANSONIC M NUMBER
 
Creator О.В. Сафронов
О.М. Неділько
В.О. Сафронов
А.В. Сафронов
А.Н. Недилько
В.А. Сафронов
A.V. Safrоnov
A.N. Nedil’ko
V.A. Safrоnov
 
Subject Розвиток, бойове застосування та озброєння авіації
УДК 629.7.018.4
аеродинамічна поверхня керування, коливання, число М польоту, надзвукові літаки, математична модель
математическая модель, колебания, аэродинамическая поверхность управления, сверхзвуковые самолеты, число М
mathematical model, oscillations, aerodynamic control surface, supersonic aircraft, M number
 
Description У статті на базі аналізу математичної моделі виникнення інтенсивних коливань аеродинамічних поверхонь керування надзвукових літаків на трансзвукових швидкостях польоту запропонована математична модель прогнозування рівня цих коливань в експериментальних дослідженнях. Адекватність запропонованої математичної моделі підтверджена порівнянням експериментальних результатів з результатами розрахунків.
В статье на базе анализа математической модели возникновения интенсивных колебаний аэродинамических поверхностей управления сверхзвуковых самолетов на трансзвуковых скоростях полета предложена математическая модель прогнозирования уровня таких колебаний в экспериментальных исследованиях. Адекватность предложенной математической модели подтверждена сравнением экспериментальных результатов с результатами расчетов.
The article is based on the mathematical model of occurrence of intensive oscillations of supersonic aircraft aerodynamic control surfaces analysis in transonic flight speeds proposed the mathematical model for predicting the level of fluctuations in experimental studies. The adequacy of this model is confirmed by comparing the experimental results with the results of calculations.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2014
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/672
 
Source Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. — 2014. — № 3(16). 36-40
Наука и техника Воздушных Сил Вооруженных Сил Украины. — 2014. — № 3(16). 36-40
Science and Technology of the Air Force of Ukraine. — 2014. — № 3(16). 36-40
2223-456X
 
Language ukr
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/672/nitps_2014_3_11.pdf