Теоретичні основи ремонту авіаційних нікель-кадмієвих батарей
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні основи ремонту авіаційних нікель-кадмієвих батарей
Теоретические основы ремонта авиационных никель-кадмиевых батарей Theoretical bases of repair of aviation nickel-cadmic batteries |
|
Creator |
А.І. Ругаль
А.И. Ругаль A. Rugal |
|
Subject |
Військово-технічні проблеми
УДК 621.311.012 |
|
Description |
Пропонується методика ремонту авіаційних нікель-кадмієвих батарей, що орієнтована на використання в умовах експлуатуючих організацій. Несправні батареї передбачається перекомплектовувати за розрядними характеристиками акумуляторів, які є у наявності. Розроблено новий критерій припустимої комплектації, який дозволяє використовувати акумулятори з ємністю, меншою за мінімально припустиму ємність батареї. Варіанти комплектації пропонується обирати в залежності від таких задач експлуатанта, які вважаються ним першочерговими. Розроблено критерії комплектації для вирішення таких задач: комплектація однієї батареї з мінімальною розбіжністю ємності акумуляторів; комплектація однієї батареї з максимальною ємністю; комплектація бортового комплекту батарей з мінімальною розбіжністю ємності між батареями; комплектація максимальної кількості батарей. Методика дозволяє гарантовано отримувати батареї розрахункової ємності.
Предлагается методика ремонта авиационных никель-кадмиевых батарей, которая ориентирована на использование в условиях эксплуатирующих организаций. Неисправные батареи предполагается перекомплектовывать в соответствии с разрядными характеристиками аккумуляторов, имеющихся в наличии. Разработан новый критерий допустимой комплектации, которая разрешает использовать аккумуляторы с емкостью, меньшей минимально допустимой емкости батареи. Варианты комплектации предлагается выбирать в зависимости от таких задач эксплуатации, которые считаются первоочередными. Разработаны критерии комплектации для решения следующих задач: комплектация одной батареи с минимальным расхождением емкости аккумуляторов; комплектация одной батареи с максимальной емкостью; комплектация бортового комплекта батарей с минимальным расхождением емкости между батареями; комплектация максимального количества батарей. Методика разрешает гарантировано получать батареи расчетной емкости. The method of repair of aviation nickel-cadmic batteries, which is oriented to the use in the conditions of exploitation organizations, is offered. It is assumed re-completion defective batteries in accordance with bits descriptions of accumulators present in a presence. The new criterion of possible acquisition, which lets to use accumulators with a capacity less minimum to the possible capacity of battery, is developed. It is suggested to choose the variants of acquisition depending on such tasks exploitations which are considered primary. The criteria of acquisition are developed for the decision of the following tasks: acquisition of one battery with minimum divergence of capacity of accumulators; acquisition of one battery with a maximal capacity; acquisition of side complete set of batteries with minimum divergence of capacity between batteries; acquisition of maximal amount of batteries. A method settles assured to get the batteries of calculation capacity. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2006
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/941
|
|
Source |
Системи озброєння і військова техніка. — 2006. — № 2(6). 67-70
Системы вооружения и военная техника. — 2006. — № 2(6). 67-70 Systems of Arms and Military Equipment. — 2006. — № 2(6). 67-70 1997-9568 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/941/soivt_2006_2_17.pdf
|
|