Експериментальні дослідження впливу розміщення мотогондол двигунів на аеродинамічні характеристики моделі літального апарата
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Експериментальні дослідження впливу розміщення мотогондол двигунів на аеродинамічні характеристики моделі літального апарата
Экспериментальные исследования влияния размещения мотогондол двигателей на аэродинамические характеристики модели летательного аппарата Experimental researches of influence of placing of motogondolas of engines on aerodynamic descriptions of model of aircraft |
|
Creator |
І.І. Шабрат
И.И. Шабрат I.I. Shabrat |
|
Subject |
Військово-технічні проблеми
УДК 532.517 мотогондола двигуна, аеродинамічна труба, аеродинамічні характеристики, ваговий експеримент, поляра літального апарату мотогондола двигателя, аэродинамическая труба, аэродинамические характеристики, весовой эксперимент, поляра летательного аппарата motogondola of engine, wind-channel, aerodynamic descriptions, gravimetric experiment, поляра of aircraft |
|
Description |
Приведені результати експериментальних досліджень впливу розміщення мотогондол двигунів на аеродинамічні характеристики моделі літального апарата. Дослідження проведені в аеродинамічній трубі Т-1 Харківського університету Повітряних Сил. Обраний метод досліджень – ваговий експеримент. Показано, що розташування мотогондол на бокових крайках крила підвищує аеродинамічну якість літального апарату в цілому. Приріст аеродинамічної якості зумовлений зменшенням впливу кінцевих перетікань крила малого подовження при наявності мотогондоли.
Приведены результаты экспериментальных исследований влияния размещения мотогондол двигателей на аэродинамические характеристики модели летательного аппарата. Исследования проведены в аэродинамической трубе Т-1 Харьковского университета Воздушных Сил. Выбранный метод исследований – весовой эксперимент. Показано, что расположение мотогондол на боковых кромках крыла повышает аэродинамическое качество летательного аппарата в целом. Прирост аэродинамического качества обусловлен уменьшением влияния концевых перетеканий крыла малого удлинения при наличии мотогондоли. The results of experimental researches of influencing of placing of the engine nacelles on aerodynamic descriptions of model of aircraft are showed. Researches are conducted in the wind-channel T-1 of Kharkov university of Air Forces. The chosen method of researches – gravimetric experiment. It is shown, that the location of engine nacelles on the lateral edges of wing promotes aerodynamic quality of aircraft in general. The increase of aerodynamic quality is conditioned by reduction of influencing of overflowing at the end of the over brim wing of the small lengthening in case of presence of the engine nacelle. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2008
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/1332
|
|
Source |
Системи озброєння і військова техніка. — 2008. — № 4(16). 91-93
Системы вооружения и военная техника. — 2008. — № 4(16). 91-93 Systems of Arms and Military Equipment. — 2008. — № 4(16). 91-93 1997-9568 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/1332/soivt_2008_4_23.pdf
|
|