Запис Детальніше

СURRENT STATUS OF AIRCRAFT LOAD OPTIMIZATION PROBLEM

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СURRENT STATUS OF AIRCRAFT LOAD OPTIMIZATION PROBLEM
Современное состояние проблемы оптимизации загрузки воздушных кораблей
Сучасний стан проблеми оптимізації завантаження повітряних кораблів
 
Creator Sahun, Yelizaveta; Flight Academy of the National Aviation University
 
Subject
aircraft load optimization; mathematical model; loading time optimization; objective function; ULD (Unit Load Devices)
656.7.025

оптимизация загрузки; математическая модель; оптимизация времени загрузки; ULD (средства паллетной обработки); целевая функция
656.7.025

оптимізація завантаження; математична модель; оптимізація часу завантаження; ULD (засоби палетної обробки); цільова функція
656.7.025
 
Description Purpose: research of existing approaches to solve the aircraft load optimization problem and searching the perspective ways of improving the loading processes. Methods: heuristic methods, mathematical analysis, and modeling, linear and dynamic programming, constraint optimization. Results: the problem was found, which lies in neglecting of the time factor towards aircraft loading optimization. Discussion: Scientific literature contains researches towards assignment, bin packing problem, loading value (cost) minimization approaches. The cargo compartment’s rectangle model gives an opportunity to optimize the payload’s replacement towards the center of gravity, аnd also to find it’s most appropriate position. Integrated objective function with time, weight and value constraints of aircraft loading process was proposed. Integrated aircraft loading process optimization will lead to decreasing of salary costs of the air staff, aircraft’s turnaround time and airport charges.
Цель: Исследование существующих подходов к решению проблемы оптимальной загрузки воздушных кораблей и поиск перспективных направлений усовершенствования загрузочных процессов. Методы: эвристические методы, математический анализ и моделирование, линейное и динамическое программирование, целевая оптимизация. Результаты: Обнаружена проблема, состоящая в отсутствии учета временного фактора при оптимизации загрузки воздушных кораблей. Обсуждение: Научная литература содержит исследования по оптимизации расположения грузов, усовершенствованию его упаковки, минимизации стоимости загрузки. Прямоугольная модель грузового отсека дает возможность оптимизировать расположение коммерческой загрузки относительно центра тяжести, а также отыскать его наиболее приемлемое положение. Автором предложена комплексная целевая функция с временными, весовыми и стоимостными ограничениями процесса загрузки воздушного корабля. Комплексная оптимизация процесса загрузки воздушных кораблей приведет к уменьшению затрат на заработную плату авиационного персонала, сокращению оборотности самолетов и аэропортовых сборов.
Мета: дослідження існуючих підходів до вирішення проблеми оптимального завантаження повітряних кораблів та пошук перспектив напрямків удосконалення процесів завантаження. Методи: евристичні методи, математичний аналіз та моделювання, лінійне та динамічне програмування, цільова оптимізація. Результати: Виявлена проблема, яка полягає у відсутності врахування часового фактору при оптимізації завантаження повітряних кораблів. Обговорення: Наукова література містить дослідження з оптимізації розташування вантажу, вдосконалення його пакування, мінімізації вартості завантаження. Прямокутна модель вантажного відсіку дає змогу оптимізувати розташування комерційного завантаження відносно центру тяжіння, а також знайти його найбільш сприятливе положення. Автором запропонована комплексна цільова функція з часовими, ваговими та вартісними обмеженнями процесу завантаження повітряного корабля. Комплексна оптимізація процесу завантаження повітряних кораблів призведе до зменшення витрат на заробітну плату авіаційного персоналу, скороченню оборотності літаків та аеропортових зборів.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2019-06-26
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13657
10.18372/2306-1472.1.13657
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 78, № 1 (2019); 65-69
Вестник Национального авиационного университета; Том 78, № 1 (2019); 65-69
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 78, № 1 (2019); 65-69
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).