Концептуальні положення методологічного виміру у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні положення методологічного виміру у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти
Conceptual provisions of the methodological dimension in the context of leaders’ education in higher education institutions |
|
Creator |
Черкашин, Андрій Іванович
|
|
Subject |
концептуальні положення
наукова дефініція методологія виховання особистість лідер conceptual provisions scientific definition methodology education personality leader |
|
Description |
Розглянуто концептуальні положення методологічного виміру у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти України. Визначено, що на цей час недостатньо розроблені теоретико-методологічні основи виховання лідерів у закладах вищої освіти України. Вказано, що під "методологією", у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти слід розуміти метод отримання наукового знання та вчення про систему принципів та методик ефективної педагогічної рефлексії, за допомогою яких у процесі теоретичного та емпіричного дослідження перевіряються достовірність і надійність вихідних теоретичних уявлень про формування та розвиток особистості майбутнього фахівця-лідера у закладах вищої освіти України.
The article discusses the conceptual provisions of the methodological dimension in the context of leaders’ education in higher education institutions. It is determined that the theoretical and methodological foundations of leaders’ education in higher education institutions of Ukraine insufficiently developed currently. It is specified that under the "methodology", in the context of leaders’ education in higher education institutions, it is necessary to understand a method of obtaining scientific knowledge and the doctrine about the system of effective pedagogical reflection principles and techniques by which the theoretical and empirical research reliability of initial theoretical representations about formation and development of the future leader specialist personality in higher education institutions of Ukraine are checked. |
|
Date |
2019-05-14T14:13:23Z
2019-05-14T14:13:23Z 2019 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Черкашин А. Концептуальні положення методологічного виміру у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти / А. Черкашин // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 1. – С. 102-115.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41105 10.20998/2078-7782.2019.1.09 orcid.org/0000-0003-4929-6706 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
|
|