Запис Детальніше

Педагогічні чинники формування професійної ідентичності майбутнього медичного фахівця в умовах функціонування ЗВО

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні чинники формування професійної ідентичності майбутнього медичного фахівця в умовах функціонування ЗВО
Pedagogical factors of forming of professional identity of future medical specialist in the of higher learning
 
Creator Разумна, Алла
 
Subject професійна ідентичність
формування професійної ідентичності
фахівці сфери охорони здоров'я
професійна підготовка
professional identity
forming of professional identity
 
Description В статті розглянуто педагогічні чинники формування професійної ідентичності медичного фахівця, що визначаються на трьох рівнях: організаційно-педагогічному, технолого-методичному, психолого-педагогічному. Зазначено, що організаційно-педагогічні чинники охоплюють форми навчальної та позанавчальної підготовки, технолого-методичні – технології та підходи до навчання, що дозволяють здійснювати цілеспрямоване формування професійної ідентичності в умовах ЗВО, психолого-педагогічні чинники визначаються особливостями суб'єктивних характеристик студентів та викладачів, що впливають на процес і результат формування професійної ідентичності майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я. Окреслено умови ефективного формування професійної ідентичності у майбутніх медичних фахівців медичного ЗВО.
The pedagogical factors of forming of professional identity of medical specialist are considered in the article, that determined on three levels: organizationally-pedagogical, technology-methodical, psychology-pedagogical. It is indicated that organizationally-pedagogical factors embrace the forms of educational and out of educational preparation, technology-methodical factors are technologies and approaches in educating, that allow to carry out the purposeful forming of professional identity in the conditions of institution of higher learning, psychology-pedagogical factors are determined by the features of subjective descriptions of students and teachers that influence on a process and result of forming of professional identity of future medical specialists. The account of the marked factors allows to outline the terms of the effective forming of professional identity for future medical specialists in medical institution of higher learning.
 
Date 2019-05-15T08:02:04Z
2019-05-15T08:02:04Z
2019
 
Type Article
 
Identifier Разумна А. Педагогічні чинники формування професійної ідентичності майбутнього медичного фахівця в умовах функціонування ЗВО / А. Разумна // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 1. – С. 16-27.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41115
10.20998/2078-7782.2019.1.02
orcid.org/0000-0002-5724-3279
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"