Педагогічні чинники формування професійної ідентичності майбутнього медичного фахівця в умовах функціонування ЗВО
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Педагогічні чинники формування професійної ідентичності майбутнього медичного фахівця в умовах функціонування ЗВО
Pedagogical factors of forming of professional identity of future medical specialist in the of higher learning |
|
Creator |
Разумна, Алла
|
|
Subject |
професійна ідентичність
формування професійної ідентичності фахівці сфери охорони здоров'я професійна підготовка professional identity forming of professional identity |
|
Description |
В статті розглянуто педагогічні чинники формування професійної ідентичності медичного фахівця, що визначаються на трьох рівнях: організаційно-педагогічному, технолого-методичному, психолого-педагогічному. Зазначено, що організаційно-педагогічні чинники охоплюють форми навчальної та позанавчальної підготовки, технолого-методичні – технології та підходи до навчання, що дозволяють здійснювати цілеспрямоване формування професійної ідентичності в умовах ЗВО, психолого-педагогічні чинники визначаються особливостями суб'єктивних характеристик студентів та викладачів, що впливають на процес і результат формування професійної ідентичності майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я. Окреслено умови ефективного формування професійної ідентичності у майбутніх медичних фахівців медичного ЗВО.
The pedagogical factors of forming of professional identity of medical specialist are considered in the article, that determined on three levels: organizationally-pedagogical, technology-methodical, psychology-pedagogical. It is indicated that organizationally-pedagogical factors embrace the forms of educational and out of educational preparation, technology-methodical factors are technologies and approaches in educating, that allow to carry out the purposeful forming of professional identity in the conditions of institution of higher learning, psychology-pedagogical factors are determined by the features of subjective descriptions of students and teachers that influence on a process and result of forming of professional identity of future medical specialists. The account of the marked factors allows to outline the terms of the effective forming of professional identity for future medical specialists in medical institution of higher learning. |
|
Date |
2019-05-15T08:02:04Z
2019-05-15T08:02:04Z 2019 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Разумна А. Педагогічні чинники формування професійної ідентичності майбутнього медичного фахівця в умовах функціонування ЗВО / А. Разумна // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 1. – С. 16-27.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41115 10.20998/2078-7782.2019.1.02 orcid.org/0000-0002-5724-3279 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
|
|