Запис Детальніше

Вдосконалення підготовки майбутнього вчителя математики із застосуванням масових відкритих дистанційних курсів

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вдосконалення підготовки майбутнього вчителя математики із застосуванням масових відкритих дистанційних курсів
Improving professional training of pre-service math teachers on the basis of massive open online courses
 
Creator Пікалова, Влентина Валеріївна
 
Subject курси інструктивні
підготовка професійна
підготовка фахівців
освіта неперервна
instructivist courses
professional training
continuous education
 
Description Мета дослідження: розглянути сутність та структуру інструктивних масових відкритих дистанційних курсів (МВДК) з математики та інформатики провідних університетів світу, що розміщені на платформах Udacity, Coursera та edX. Завдання дослідження: проаналізувати основні напрямки застосування масових відкритих дистанційних курсів у професійній підготовці майбутнього вчителя математики в рамках навчального процесу педагогічного ВНЗ. Об’єкт дослідження: підготовка майбутнього вчителя математики. Предмет дослідження: підготовки майбутнього вчителя математики із застосуванням масових відкритих дистанційних курсів. Методи дослідження: аналіз статистичних даних та наукових публікацій. Результати дослідження. Визначені курси, що можуть бути корисними студентам та викладачам дисциплін природничо-математичного циклу; виявленні їх переваги та недоліки. Поінформовано про результати експерименту із впровадження МВДК у навчальний процес на фізико- математичного факультету для студентів 4 і 5 курсів. Сформульовані рекомендації для подальшого впровадження МВДК в освітній процес. Основні висновки і рекомендації: МВДК доцільно включати для підтримки викладання окремих дисциплін; вдосконалення методик впровадження МВДК в навчальний процес має відбуватися одночасно із перекваліфікацією викладачів з метою освоєння існуючих курсів і створення нових.
Research goal: to analyze the content and structure of instructivist massive open online courses of mathematics and computer sciences (MOOC) offered by some leading universities and based on the platforms Udacity, Coursers and edX. Research objectives: to determine the main directions of using MOOC in the professional training of pre-service math teachers within the educational context of the pedagogical college. Object of research: professional training of pre-service math teachers. Subject of research: professional training of pre-service math teachers on the basis of massive open online courses. Research methods used: analysis of statistics and publications. Results of the research. The most useful courses have been singled out to be further offered for students and teachers of natural science and mathematics. The benefits and shortcoming of the analyzed courses have been weighed up. The experiment on practical application of MOOC in teaching and learning process of the 4-th and 5-th year students was conducted and the results are presented. Recommendations for the implementation of MOOC into the educational process have been formulated. The main conclusions and recommendations: MOOC appropriate to include support for the teaching of certain subjects; improving methods MOOC introduction in the educational process should be accompanied by retraining teachers to the development of existing and new courses.
 
Date 2019-05-14T09:01:35Z
2019-05-14T09:01:35Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Пікалова В. В. Вдосконалення підготовки майбутнього вчителя математики із застосуванням масових відкритих дистанційних курсів / В. В. Пікалова // Новітні комп'ютерні технології = New computer technology. – 2015. – Т. 13 : спецвип. "Хмарні технології навчання". – С. 180-189.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41085
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Криворізький національний університет