Запис Детальніше

Статус опціональних вербальних композиційних блоків у журнальній рекламі косметичних засобів (на матеріалі англомовного дискурсу)

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Статус опціональних вербальних композиційних блоків у журнальній рекламі косметичних засобів (на матеріалі англомовного дискурсу)
Статус опциональных вербальных композиционных блоков в журнальной рекламе косметических средств (на материале англоязычного дискурса)
The status of optional verbal compositional blocks in magazine cosmetics advertisements (in terms of english media discourse)
 
Creator Рева, Наталія Сергіївна
Рева, Наталия Сергеевна
Reva, Nataliia Serhiivna
 
Subject рекламний текст
ехо-фраза
вербальний логотип
прескриптор
рекламный текст
эхо-фраза
вербальный логотип
echo-phrase
verbal logo
prescripter
ad text
 
Description У статті осмислюється статус допоміжних композиційно-семантичних блоків текстів журнальної реклами. Фокусується увага на їх таксономії, поліфункціональності, композиційних особливостях (на матеріалі англомовного дискурсу).
В статье осмысливается статус дополнительных композиционно- семантических блоков текста журнальной рекламы. Фокусируется внимание на их таксономии, полифункциональности, композиционных особенностях (на материале англоязычного дискурса).
This article deals with optional compositional-semantic blocks of the magazine advertisements in terms of English media discourse. The types of the blocks in question are being classified; their polyfunctionality and compositional peculiarities in ad texts are being analyzed.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-08-29T11:12:36Z
2012-08-29T11:12:36Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Рева, Н.С. Статус опціональних вербальних композиційних блоків у журнальній рекламі косметичних засобів (на матеріалі англомовного дискурсу) [Текст] / Н.С. Рева // Філологічні трактати. — 2011. — Т.3, №4. — С. 75-79.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27844
 
Language uk