Запис Детальніше

Психологічні аспекти сприймання навчальної інформації під час вивчення дисциплін циклу машинознавство майбутніми вчителями технологій

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Бєлова, Ю.Ю.
 
Date 2012-08-29T10:01:44Z
2012-08-29T10:01:44Z
2012
 
Identifier Бєлова Ю.Ю. Психологічні аспекти сприймання навчальної інформації під час вивчення дисциплін циклу машинознавство майбутніми вчителями технологій / Ю.Ю. Бєлова / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 31 : збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – C. 3-9
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/1188
 
Description У статті розглянута проблема підготовки майбутнього вчителя технологій під час
вивчення дисциплін циклу машинознавство, визначені психологічні особливості сприймання
науково-навчальної інформації з технічних дисциплін, запропонована методика викладання
технічних дисциплін засобами об’єктно-орієнтованої інтеграції знань.
In the article heaved up the problem of preparation of future teacher of technologies at the study of disciplines of cycle engineering science, the psychological features of perception of scientific and
educational information are selected on technical disciplines, the method of teaching of technical disciplines facilities of object-oriented integration is offered.
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Subject інтеграція знань
об’єктно-орієнтована інтеграція знань дисциплін циклу машинознавство
психологічні особливості сприймання навчальної інформації
integration of knowledge’s
the object-oriented integration of knowledge’s of disciplines of cycle is engineering science
psychological features of perception of educational information
 
Title Психологічні аспекти сприймання навчальної інформації під час вивчення дисциплін циклу машинознавство майбутніми вчителями технологій
 
Type Article