Запис Детальніше

Процес професіоналізації працівників системи освіти дорослих в Німеччині

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Борисов, В.В.
Завгородній, С.О.
 
Date 2012-08-29T10:26:54Z
2012-08-29T10:26:54Z
2012
 
Identifier Борисов В.В., Завгородній С.О. Процес професіоналізації працівників системи освіти дорослих в Німеччині / В.В. Борисов, С.О. Завгородній / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 31 : збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – C. 27-32
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/1192
 
Description Авторами зроблено аналіз підготовки викладачів для системи освіти дорослих в Німеччині. З’ясовано, що підготовки викладачів для системи освіти дорослих здійснюється в формі організованого навчального процесу і повинна бути тісно пов’язана з первинно отриманою професійною підготовкою викладача. Загальна педагогічна освіта забезпечує основну (базову) професію. Педагогічна освіта дорослих, в свою чергу, будується на основі базової професії і
забезпечує спеціалізацію в ній. Підвищення кваліфікації педагога повинно актуалізовувати знання в базовій професії і піднімати їх на новий щабель.
The authors have carried out an analysis of teacher training for the adult education system in Germany. Clarified that the training of teachers for adult education system is in the form of organized
educational process and should be closely linked to the Bat primary vocational training instructor. General teacher education provides the basic (core) profession. Teacher education of adults, in turn, is based on the basic profession and provides a specialization in it.
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Subject педагогічна освіта
освіта дорослих
професіоналізація
teacher education
adult education
professionalization
 
Title Процес професіоналізації працівників системи освіти дорослих в Німеччині
 
Type Article