Запис Детальніше

«14Р» ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ: ПОБУДОВА МОДЕЛІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title «14Р» ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ: ПОБУДОВА МОДЕЛІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ
 
Creator Єжова, Л.Ф.; ДУІКТ
 
Subject
 
Description  У статті побудовано модель інформаційної безпеки за допомогою маркетингового підходу. Запропонована множина факторів, що впливають на рівень інформаційної безпеки, на основі яких цю модель можна досліджувати методами факторного та кореляційного аналізу, встановлювати рейтинги факторів для кожної конкретної інформаційної системи.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor
 
Date 2012-08-29
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ZI/article/view/2009
 
Source Захист інформації; Том 2, № 51 (2011)
Захист інформації; Том 2, № 51 (2011)
 
Language uk