«14Р» ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ: ПОБУДОВА МОДЕЛІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
«14Р» ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ: ПОБУДОВА МОДЕЛІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ
|
|
Creator |
Єжова, Л.Ф.; ДУІКТ
|
|
Subject |
—
|
|
Description |
У статті побудовано модель інформаційної безпеки за допомогою маркетингового підходу. Запропонована множина факторів, що впливають на рівень інформаційної безпеки, на основі яких цю модель можна досліджувати методами факторного та кореляційного аналізу, встановлювати рейтинги факторів для кожної конкретної інформаційної системи.
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2012-08-29
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ZI/article/view/2009
|
|
Source |
Захист інформації; Том 2, № 51 (2011)
Захист інформації; Том 2, № 51 (2011) |
|
Language |
uk
|
|