Обґрунтування підходу щодо розрахунку обмежень гранично-допустимої експлуатаційної зміни тягових та аеродинамічних характеристик транспортного літака
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обґрунтування підходу щодо розрахунку обмежень гранично-допустимої експлуатаційної зміни тягових та аеродинамічних характеристик транспортного літака
Обоснование подхода к расчету ограничений предельно допустимого эксплуатационного изменения тяговых и аэродинамических характеристик транспортного самолета Ground of going near calculation of limitations maximum of possible operating change of hauling and aerodynamic descriptions of sky truck |
|
Creator |
В.С. Борисенко
А.В. Приймак В.С. Борисенко А.В. Приймак V.S. Borisenko A.V. Priymak |
|
Subject |
Військово-технічні проблеми
УДК 629.7.017 (обмеження, аналіз, льотна придатність, траєкторія зльоту, швидкопід’ємність, повний градієнт набору висоти, тривалість експлуатації, прогнозування стану безпеки польотів) (ограничение, анализ, летная годность, траектория взлета, скороподъемность, полный градиент набора высоты, длительность эксплуатации, прогнозирование состояния безопасности полетов) (limitation, analysis, flying fitness, trajectory of flight, time-to-clime, complete gradient of set of height, duration of exploitation, prognostication of the state of safety of flights) |
|
Description |
В роботі на основі аналізу вимог льотної придатності транспортних літаків обґрунтовується вибір показника та розробляються алгоритми розрахунку гранично допустимих експлуатаційних змін тягових характеристик силової установки та лобового опору планера.
В работе на основе анализа требований летной годности транспортных самолетов обосновывается выбор показателя и разрабатываются алгоритмы расчета предельно-допустимых эксплуатационных изменений тяговых характеристик силовой установки и лобового сопротивления планера. In work on the basis of analysis of requirements of flying fitness of sky trucks the choice of index is grounded and the algorithms of calculation of maximum-possible operating changes of hauling descriptions of power-plant and head-resistance of glider are developed. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2010
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/1696
|
|
Source |
Системи озброєння і військова техніка. — 2010. — № 4(24). 21-24
Системы вооружения и военная техника. — 2010. — № 4(24). 21-24 Systems of Arms and Military Equipment. — 2010. — № 4(24). 21-24 1997-9568 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/1696/soivt_2010_4_5.pdf
|
|