Прогнозування залишкового ресурсу залізничних цистерн з експлуатаційними пошкодженнями типу «вм’ятина»
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Прогнозування залишкового ресурсу залізничних цистерн з експлуатаційними пошкодженнями типу «вм’ятина»
Прогнозирование остаточного ресурса железнодорожных цистерн с эксплуатационными повреждениями типа «вмятина» A prediction of the railway tanker residual life time subjected to the operational damage “dent” |
|
Creator |
Р.М. Шостак
І.Л. Ущапівський О.О. Ларін В.А. Гузенко Р.М. Шостак И.Л. Ущапивский А.А. Ларин В.А. Гузенко R.M. Shostak I.L. Ushapivskiy А.А. Larin V.A. Guzenko |
|
Subject |
Безпека життєдіяльності
УДК 531 залишковий ресурс, втома, котел залізничної цистерни, пошкодження «вм’ятина» остаточный ресурс, усталость, котел железнодорожной цистерны, повреждения, «вмятина» life-time, fatigue, rail tank boiler, dent-like damage |
|
Description |
Розглянуті питання прогнозування залишкового ресурсу залізничних цистерн з експлуатаційними пошкодженнями. На основі методу скінченних елементів проведено моделювання пошкоджень типу «вм’ятин» із різними розмірами. Визначено граничні розміри можливих пошкоджень у найбільш поширених місцях їх виникнення. Проведено дослідження впливу залишкових напружень, що мають місце у пошкодженнях неграничних розмірів, на ресурс котлів залізничних цистерн. Визначено залежності залишкового ресурсу від глибини пошкодження «вм’ятини».
Рассмотрены вопросы прогнозирования остаточного ресурса железнодорожных цистерн с эксплуатационными повреждениями. На основе метода конечных элементов проведено моделирование повреждений типа «вмятин» с разными размерами. Определенно предельные размеры возможных повреждений в наиболее распространенных местах их возникновения. Проведено исследование влияния остаточных напряжений, которые имеют место в повреждениях непредельных размеров, на ресурс котлов железнодорожных цистерн. Определены зависимости остаточного ресурса от глубины повреждения «вмятины». The problems of the railway tanker residual life with operational damage is observed in the work. A modeling of the different sizes "dents" type damage has been conducted on the based on finite element method. Maximum size of possible damages in the most common places has been determined. An investigation of the influence of the residual stresses that occur in partially damaged tanker on life-time of the rail tankers boilers. A residual life time in dependence of the dents damage depth has been determined. Keywords: residual. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2010
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/1739
|
|
Source |
Системи озброєння і військова техніка. — 2010. — № 4(24). 211-214
Системы вооружения и военная техника. — 2010. — № 4(24). 211-214 Systems of Arms and Military Equipment. — 2010. — № 4(24). 211-214 1997-9568 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/1739/soivt_2010_4_48.pdf
|
|