Важность определения наивыгоднейшей центровки беспилотного летательного аппарата для определения максимальной дальности полета
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Важность определения наивыгоднейшей центровки беспилотного летательного аппарата для определения максимальной дальности полета
Важливість визначення найвигіднішої центровки безпілотного літального апарату для визначення максимальної дальності польоту The importance of determining the most advantageous alignment unmanned aircraft to determine the maximum range |
|
Creator |
Е.С. Плахотнюк
Є.С. Плахотнюк Ie.S. Plakhotniuk |
|
Subject |
Військово-технічні проблеми
УДК 629.735.33-519:519-87:621.396.933(043.5) беспилотный летательный аппарат, дальность полета, аэродинамическое качество, центровка, балансировка летательного аппарата аэронавигационная дальность, скос потока, лобовое сопротивление, индивидуальные особенности Безпілотний літальний апарат, дальність польоту, аеродинамічна якість, центровка, балансування літального апарату аеронавігаційна дальність unmanned aerial vehicle, range, glide, alignment, balancing aircraft aeronautical range |
|
Description |
Необходимость балансировки летательного аппарата приводит к возрастанию лобового сопротивления за счет отклонения органов управления, изменения углов атаки, а также изменения центровки летательного аппарата. В данной работе рассмотрено изменение балансировочного сопротивления беспилотного летательного аппарата за счет изменения его центровки и выведено его оптимальное значение для конкретного беспилотного летательного аппарата в стационарных условиях полета.
Необхідність балансування літального апарату призводить до зростання лобового опору за рахунок відхилення органів керування, зміни кутів атаки, а також зміни центрування літального апарату. У даній роботі розглянута зміна балансувального опору безпілотного літального апарату за рахунок зміни його центровки і виведено його оптимальне значення для конкретного безпілотного літального апарату в стаціонарних умовах польоту. The need to balance the aircraft leads to an increase in drag due to the deviation of controls, change the angle of attack, as well as changes in the alignment of the aircraft. In this paper, we consider the change of resistance of the balancing unmanned aerial vehicle by changing its alignment and displays its optimal value for a particular unmanned aerial vehicle in stationary flight conditions. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2012
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2037
|
|
Source |
Системи озброєння і військова техніка. — 2012. — № 3(31). 63-66
Системы вооружения и военная техника. — 2012. — № 3(31). 63-66 Systems of Arms and Military Equipment. — 2012. — № 3(31). 63-66 1997-9568 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2037/soivt_2012_3_17.pdf
|
|