Способы учёта влияния температуры реактивного заряда на полёт летательных аппаратов
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Способы учёта влияния температуры реактивного заряда на полёт летательных аппаратов
Способи врахування впливу температури реактивного заряду на політ літальних апаратів Ways of considering the influence of jet charge temperature on the aircrafts’ fly |
|
Creator |
В.И. Макеев
С.П. Латин А.П. Мешков Р.В. Сергиенко В.І. Макеєв С.П. Латін О.П. Мєшков Р.В. Сергієнко V.I. Makeyev S.P. Latin A.P. Mieshkov R.V. Sergienko |
|
Subject |
Військово-технічні проблеми
УДК 517.9:629.7.015.3/7 реактивный двигатель, дальность полёта, температура реактивного заряда, единичный импульс тяги, коэффициент дегрессивности горения, время работы двигателя реактивний двигун, дальність польоту, температура реактивного заряду, одиничний імпульс тяги, коефіцієнт регресивності горіння, час роботи двигуна jet engine, flight range, jet charge temperature, unite impulse of traction, burning degression factor, engine operation time |
|
Description |
В статье проводится исследование влияния температуры реактивного заряда на единичный импульс тяги и время работы реактивного двигателя. Рассматривается порядок определения поправок в дальность с учётом изменения температуры реактивного заряда. Предлагается математическая модель движения летательных аппаратов на твёрдом топливе, позволяющая учитывать влияние температуры реактивного заряда на изменение единичного импульса тяги и времени работы двигателя.
У статті проводиться дослідження впливу температури реактивного заряду на одиничний імпульс тяги і час роботи реактивного двигуна. Розглядається порядок визначення поправок у дальність з урахуванням зміни температури реактивного заряду. Пропонується математична модель руху літальних апаратів на твердому паливі, що дозволяє враховувати вплив температури реактивного заряду на зміну одиничного імпульсу тяги і час роботи двигуна. The article deals with the study of the influence of jetchargetemperature on the unite impulse of traction and operation time of the jet engine. Here weexamine the sequence of the distance correctionstaking into account the temperature changes of the jet charge.The mathematical model of the solid-fuel aircrafts movement is suggested, that allows to take in account the jet charge temperature influence on the unite impulse and engine operation timechanges. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2013
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2149
|
|
Source |
Системи озброєння і військова техніка. — 2013. — № 1(33). 27-31
Системы вооружения и военная техника. — 2013. — № 1(33). 27-31 Systems of Arms and Military Equipment. — 2013. — № 1(33). 27-31 1997-9568 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2149/soivt_2013_1_9.pdf
|
|