Підвищення стійкості кутового автосупроводження літального апарату в багатофункціональній лазерній інформаційно-вимірювальній системі
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підвищення стійкості кутового автосупроводження літального апарату в багатофункціональній лазерній інформаційно-вимірювальній системі
Повышение устойчивости углового автосопровождения летательного аппарата в многофункциональной лазерной информационно-измерительной системе Increase of stability of angular autoaccompaniment of aircraft in multifunction laser to informatively-measuring system |
|
Creator |
О.В. Коломійцев
С.І. Клівець О.С. Петренко Д.В. Руденко А.В. Коломийцев С.И. Клевец А.C. Петренко Д.В. Руденко О.V. Kolomitsev S.I. Klivets О.S. Petrenko D.V. Rydenko |
|
Subject |
Теоретичні основи розробки систем озброєння
УДК 681. 375 канал автоматичного супроводження літального апарату за напрямком, частотночасовий метод вимірювання, літальний апарат канал автоматического сопровождения летательного аппарата по направлению, частотновременной метод измерения, летательный аппарат channel of the automatic tracking of aircraft to direction, frequency-temporal method of measuring, aircraft |
|
Description |
Запропоновано канал кутового автоматичного супроводження літального апарату (ЛА) за напрямком (АСН) для структури мобільної багатофункціональної лазерної інформаційно-вимірювальної системи (ЛІВС), яка призначена для використання на полігонному випробувальному комплексі. Основою побудови стійкого каналу є використання частотно-часового методу (ЧЧМ) пошуку, розпізнавання і вимірювання параметрів руху ЛА, оптико-електронного модуля (телевізійної камери (ТК) і інфрачервоного (ІЧ) каналу) та прямих вимірів тангенціальної швидкості (кутових швидкостей) ЛА. Інформація про кутові швидкості ЛА дозволяє компенсувати динамічну і флуктуаційну помилки фільтрації. Додаткова інформація про ЛА від ширококутового оптико-електронного модуля дозволяє утримати рівносигнальний напрямок (РСН) на ЛА, за умови різкої зміни траєкторії його польоту. Представлені результати оцінки точностних характеристик каналу АСН та схемо-технічні рішення його побудови. Розкрита сутність підвищення стійкості кутового автосупроводження ЛА, вимірювання кутів азимута і місця, здійснення об’єктового контролю та, за необхідністю, пошук ЛА, розпізнавання і видачу команд для його керування.
Предложен канал углового автоматического сопровождения летательного аппарата (ЛА) по направлению (АСН) для структуры мобильной многофункциональной лазерной информационно-измерительной системы, которая предназначена для использования на полигонном испытательном комплексе. Основой построения устойчивого канала является использование частотно-временного метода поиска, распознавания и измерения параметров движения ЛА, оптико-электронного модуля (телевизионной камеры и инфракрасного канала) и прямых измерений тангенциальной скорости (угловых скоростей) ЛА. Информация об угловых скоростях ЛА позволяет компенсировать динамическую и флуктуационную ошибки фильтрации. Дополнительная информация о ЛА от широкоугольного оптикоэлектронного модуля позволяет содержать равносигнальное направление на ЛА, при условии резкого изменения траектории его полета. Представленные результаты оценки точностных характеристик канала АСН и схематехнические решения его построения. Раскрытая сущность повышения стойкости углового автосопровождения ЛА, измерения углов азимута и места, осуществления объектового контроля и, при необходимости, поиск ЛА, распознавание и выдачу команд для его управления. The channel of the angular automatic tracking of aircraft (А) is offered to direction (АTD) for the structure of the mobile multifunction laser informatively-measuring system that is intended for the use on a ground proof-of-concept complex. Basis of construction of steady channel is the use of frequency-temporal method of search, recognition and measuring of parameters of motion of А, optical-electronic module (televisional chamber and infra-red channel) and direct measuring of tangential speed (angulators) of А. Information about the angulators of А allows to compensate dynamic and fluctuation errors of filtration. Additional information about А from the wide-angle optical-electronic module allows to contain equally alarm direction on А, on condition of dramatic change of trajectory of his flight. Presented results of estimation of exactness descriptions of channel of АTD and chart - technical decisions of his construction. Exposed essence of increase of firmness of angular autoaccompaniment of А, goniometry of azimuth and place, realization of objective control and, if necessary, search of А, recognition and delivery of commands for his management. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2013
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2280
|
|
Source |
Системи озброєння і військова техніка. — 2013. — № 4(36). 63-69
Системы вооружения и военная техника. — 2013. — № 4(36). 63-69 Systems of Arms and Military Equipment. — 2013. — № 4(36). 63-69 1997-9568 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2280/soivt_2013_4_16.pdf
|
|