Запис Детальніше

Алгоритм и условия оптимальной доплеровской фильтрации отражений в когерентном накопителе с любым числом фильтров для РЛС автосопровождения посадки самолета

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Алгоритм и условия оптимальной доплеровской фильтрации отражений в когерентном накопителе с любым числом фильтров для РЛС автосопровождения посадки самолета
АЛГОРИТМ ТА УМОВИ ОПТИМАЛЬНОЇ ДОППЛЕРІВСЬКОЇ ФІЛЬТРАЦІЇ ВІДОБРАЖЕНЬ У КОГЕРЕНТНОМУ НАКОПИЧУВАЧІ З БУДЬ-ЯКИМ ЧИСЛОМ ФІЛЬТРІВ ДЛЯ РЛС АВТОСУПРОВОДУ ПОСАДКИ ЛІТАКА
ALGORITHM AND CONDITIONS FOR OPTIMAL DOPPLER FILTERING REFLECTIONS IN THE COHERENT DRIVE WITH ANY NUMBER OF FILTERS FOR RLS AUTOTRACKING LANDING
 
Creator Н.Д. Рысаков
В.В. Куценко
И.Л. Костенко
И.В. Титов
А.П. Кулик
М.Д. Рисаков
В.В. Куценко
І.Л. Костенко
І.В. Тітов
A.П. Кулик
N.D. Rysakov
V.V. Kutsenko
I.L. Kostenko
I.V. Titov
A.P. Kulik
 
Subject Теоретичні основи розробки систем озброєння
УДК 621.396:61
весовые коэффициенты, доплеровские фильтры, фильтрация, амплитудно-фазовая характеристика, боковой лепесток
вагові коефіцієнти, доплерівські фільтри, фільтрація, амплітудно-фазова характеристика, бічного пелюстка
weights, Doppler filters, filtering, amplitude-phase characteristics, lateral petal
 
Description В работе обосновывается алгоритм и условия оптимальной доплеровской фильтрации отражений в когерентном накопителе (КН) с любым числом фильтров для РЛС автосопровождения посадки самолета. Также предлагается расчетная формула оптимальных весовых коэффициентов доплеровских фильтров для достижения минимального уровня боковых лепестков амплитудно-фазовых характеристик (АФХ) доплеровских фильтров. Рассчитаны и иллюстрируются боковые лепестки АФХ для КН из 8, 12, 16, 24, 32 и 36 фильтров. Оценен средний уровень боковых лепестков, свидетельствующий о достоверности предложений.
У роботі обґрунтовано алгоритм та умови оптимальної допплерівської фільтрації відображень у когерентному накопичувачі (КН) з будь-яким числом фільтрів для РЛС автосупроводу посадки літака. Також пропонується розрахункова формула оптимальних вагових коефіцієнтів доплерівських фільтрів для досягнення мінімального рівня бічних пелюсток амплітудно-фазових характеристик (АФХ) доплерівських фільтрів. Розраховані та ілюструються бічні пелюстки АФХ для КН з 8, 12, 16, 24, 32 і 36 фільтрів. Оцінено середній рівень бокових пелюсток, що свідчить про достовірність пропозицій.
In work it is proved algorithm and conditions for optimal Doppler filtering reflections in the coherent drive (CD) with any number of filters for RLS autotracking landing. Also offered a formula for calculation of optimal weighting coefficients Doppler filters to achieve a minimum level of side lobes of the amplitude-phase characteristics (APC) Doppler filters. Designed and illustrated lateral petals APC CD of 8, 12, 16, 24, 32 and 36 of filters. Estimated average level of lateral petals, testifying to the authenticity of the proposals.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2014
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2349
 
Source Системи озброєння і військова техніка. — 2014. — № 1(37). 211-216
Системы вооружения и военная техника. — 2014. — № 1(37). 211-216
Systems of Arms and Military Equipment. — 2014. — № 1(37). 211-216
1997-9568
 
Language rus
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2349/soivt_2014_1_47.pdf