Запис Детальніше

Чисельне дослідження впливу розташування двигуна на аеродинамічні характеристики літака

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Чисельне дослідження впливу розташування двигуна на аеродинамічні характеристики літака
Численное исследование влияния расположение двигателя на аэродинамические характеристики самолета
Numerical investigation of the location of the engine on the aerodynamic characteristics of the aircraft
 
Creator В.Г. Лебедь
А.Л. Сушко
В.Г. Лебедь
А.Л. Сушко
V.G. Lebed
A.L. Sushko
 
Subject Теоретичні основи розробки систем озброєння
УДК 533.6.011
компоновка літального апарату, мотогондола з працюючим двигуном, турбулентна струмінь, розміщення мотогондоли відносно крила
компоновка летательного аппарата, мотогондола с работающим двигателем, турбулентная струя, размещения мотогондолы относительно крыла
design of the aircraft with the engine nacelle, turbulent jet, placement nacelle relative to the wing
 
Description В статті розглянуто вплив розміщення мотогондоли з працюючим двигуном та реактивного струменя на аеродинамічні характеристики крила на злітно-посадочному та крейсерському режимі польоту. Наведена методика розрахунку параметрів потоку біля поверхні компоновки літака (крило, мотогондола, закрилок) з урахуванням в’язко-нев’язкої взаємодії та турбулентного струменя від двигуна. Визначені раціональні параметри розміщення мотогондоли з двигуном відносно крила, які покращують аеродинамічні характеристики літака на різних режимах польоту.
В статье рассмотрено влияние размещения мотогондолы с работающим двигателем и реактивной струи на аэродинамические характеристики крыла на взлетно-посадочном и крейсерском режиме полета. Приведена методика расчета параметров потока у поверхности компоновки самолета (крыло, мотогондола, закрылок) с учетом вязконевязкой взаимодействия и турбулентной струи от двигателя. Определены рациональные параметры размещения мотогондолы с двигателем относительно крыла, которые улучшают аэродинамические характеристики самолета на различных режимах полета.
The article discusses the arrangement of placing the nacelle with the engine running and jet on aerodynamics characteristics of the wing during takeoff and landing and cruising flight. The technique for calculating the parameters of the flow at the surface layout of the aircraft (wing, nacelle, flap), taking into account the viscous-inviscid interaction and turbulent jet. Defined rational placement options nacelle of engine relative to the wing, which improve aerodynamic characteristics of the aircraft in various flight modes.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2014
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2390
 
Source Системи озброєння і військова техніка. — 2014. — № 2(38). 117-121
Системы вооружения и военная техника. — 2014. — № 2(38). 117-121
Systems of Arms and Military Equipment. — 2014. — № 2(38). 117-121
1997-9568
 
Language ukr
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2390/soivt_2014_2_28.pdf