Чисельне дослідження впливу розташування двигуна на аеродинамічні характеристики літака
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Чисельне дослідження впливу розташування двигуна на аеродинамічні характеристики літака
Численное исследование влияния расположение двигателя на аэродинамические характеристики самолета Numerical investigation of the location of the engine on the aerodynamic characteristics of the aircraft |
|
Creator |
В.Г. Лебедь
А.Л. Сушко В.Г. Лебедь А.Л. Сушко V.G. Lebed A.L. Sushko |
|
Subject |
Теоретичні основи розробки систем озброєння
УДК 533.6.011 компоновка літального апарату, мотогондола з працюючим двигуном, турбулентна струмінь, розміщення мотогондоли відносно крила компоновка летательного аппарата, мотогондола с работающим двигателем, турбулентная струя, размещения мотогондолы относительно крыла design of the aircraft with the engine nacelle, turbulent jet, placement nacelle relative to the wing |
|
Description |
В статті розглянуто вплив розміщення мотогондоли з працюючим двигуном та реактивного струменя на аеродинамічні характеристики крила на злітно-посадочному та крейсерському режимі польоту. Наведена методика розрахунку параметрів потоку біля поверхні компоновки літака (крило, мотогондола, закрилок) з урахуванням в’язко-нев’язкої взаємодії та турбулентного струменя від двигуна. Визначені раціональні параметри розміщення мотогондоли з двигуном відносно крила, які покращують аеродинамічні характеристики літака на різних режимах польоту.
В статье рассмотрено влияние размещения мотогондолы с работающим двигателем и реактивной струи на аэродинамические характеристики крыла на взлетно-посадочном и крейсерском режиме полета. Приведена методика расчета параметров потока у поверхности компоновки самолета (крыло, мотогондола, закрылок) с учетом вязконевязкой взаимодействия и турбулентной струи от двигателя. Определены рациональные параметры размещения мотогондолы с двигателем относительно крыла, которые улучшают аэродинамические характеристики самолета на различных режимах полета. The article discusses the arrangement of placing the nacelle with the engine running and jet on aerodynamics characteristics of the wing during takeoff and landing and cruising flight. The technique for calculating the parameters of the flow at the surface layout of the aircraft (wing, nacelle, flap), taking into account the viscous-inviscid interaction and turbulent jet. Defined rational placement options nacelle of engine relative to the wing, which improve aerodynamic characteristics of the aircraft in various flight modes. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2014
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2390
|
|
Source |
Системи озброєння і військова техніка. — 2014. — № 2(38). 117-121
Системы вооружения и военная техника. — 2014. — № 2(38). 117-121 Systems of Arms and Military Equipment. — 2014. — № 2(38). 117-121 1997-9568 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2390/soivt_2014_2_28.pdf
|
|