Експериментальні дослідження рівня шуму БпЛА «Стрепет-М»
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Експериментальні дослідження рівня шуму БпЛА «Стрепет-М»
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ УРОВНЯ ШУМА БПЛА «СТРЕПЕТ-М» EXPERIMENTAL RESEARCHES OF NOISE LEVE OF PILOTLESS AIRCRAFT "STREPET M" |
|
Creator |
О.В. Соловйов
О.В. Соловьев O.V. Solovyov |
|
Subject |
Літальні апарати: аеродинаміка, силові установки, обладнання, озброєння та застосування
УДК 629.7.022 аеродинамічний шум, поршневий двигун, повітряний гвинт, експериментальні дослідження, натурний експеримент аэродинамический шум, поршневой двигатель, воздушный винт, экспериментальные исследования, натурный эксперимент aerodynamic noise, the piston engine, the air screw, experimental researches, natural experiment |
|
Description |
В статті показано, що основними джерелами шуму мікроБпЛА є поршневий двигун, повітряний гвинт. На основі аналізу існуючих методів визначення акустичних характеристик зроблено висновок, що у зв'язку з складністю процесів утворення шуму рішення проблем авіаційної акустики тільки теоретичним шляхом не представляється можливим. Це обумовлює необхідність проведення експериментальних досліджень в лабораторних і натурних умовах. Результати вимірювання в натурних умовах за стандартною методикою рівня незаглушеного шуму випуску поршневого двигуна мікроБпЛА «Стрепет-М» задовільно співпали з результатами розрахунку по напівемпіричній методиці.
В статье показано, что основными источниками шума микробпла является поршневой двигатель, воздушный винт. На основе анализа существующих методов определения акустических характеристик сделан вывод, что в связи со сложностью процессов образования шума решения проблем авиационной акустики только теоретическим путем не представляется возможным. Это обусловливает необходимость проведения экспериментальных исследований в лабораторных и натурных условиях. Результаты измерения в натурных условиях за стандартной методикой уровня незаглушенного шума выпуска поршневого двигателя микробпла «Стрепет-М» удовлетворительно совпали с результатами расчета по полуэмпирической методике. In the article it is shown, that the basic sources of noise micro pilotless aircraft are the piston engine, the air screw. On the basis of the analysis of existing methods of definition of acoustic characteristics the conclusion is drawn, decision of problems of aviation acoustics is not obviously possible only by theoretical methods because of complexity of processes of formation of noise. It causes necessity of carrying out of experimental researches in laboratory and natural conditions. Results of measurement in natural conditions according to a standard technique of level of not muffled noise of release of the piston engine of micro pilotless aircraft "Strepet M" have well coincided with results of calculation by a semiempirical technique. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2010
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2633
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2010. — № 2(24). 36-39
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2010. — № 2(24). 36-39 Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2010. — № 2(24). 36-39 2073-7378 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/2633/zhups_2010_2_10.pdf
|
|