Запис Детальніше

Determination of rational kinematic parameters of rotation of a car with a dynamic or combined turning control method

Озброєння та військова техніка

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Determination of rational kinematic parameters of rotation of a car with a dynamic or combined turning control method
Определение рациональных кинематических параметров поворота автомобиля при динамическом или комбинированном способе управления поворотом
Визначення раціональних кінематичних параметрів повороту автомобіля при динамічному або комбінованому способі управління поворотом
 
Creator Никорчук, А. І.
 
Subject car linear speed
maximum turning moment
linear and angular acceleration
drive wheels traction
dynamic states of the left and right drive axle wheels
horizontal load redistribution between wheels
линейная скорость автомобиля
максимальный поворачивающий момент
линейное и угловое ускорения
сцепление ведущих колес с дорогой
динамические состояния левого и правого колес ведущего моста
перераспределение горизонтальной нагрузки между колесами
лінійна швидкість автомобіля
максимальний повертає момент
лінійне і кутове прискорення
зчеплення ведучих коліс з дорогою
динамічні стану лівого і правого коліс ведучого моста
перерозподіл горизонтального навантаження між колесами
 
Description For the first time the limit on the condition of steady rotation is determined by the dynamic or combined method of linear speed of the car, as well as the linear speed of the car, which provides the maximum turning point, the linear and angular acceleration values which are limiting on the condition of coupling of the driving wheels of the car with the road at different dynamic states of the left and right wheels of the leading car axle due to redistribution of the horizontal load between the specified wheels.
Впервые определена предельная по условию устойчивого поворота динамическим или комбинированным способом линейная скорость автомобиля, а также линейная скорость автомобиля, при которой обеспечивается максимальный поворачивающий момент, величины линейного и углового ускорения, являющиеся предельными по условию сцепления ведущих колес автомобиля с дорогой при различных динамических состояниях левого и правого колес ведущего моста автомобиля вследствие перераспределения горизонтальной нагрузки между указанными колесами.
Вперше визначена гранична за умовою стійкого повороту динамічним або комбінованим способом лінійна швидкість автомобіля, а також лінійна швидкість автомобіля, при якій забезпечується максимальний повертаючий момент, величини лінійного і кутового прискорення, що є граничними за умовою зчеплення ведучих коліс автомобіля з дорогою при різних динамічних станах лівого і правого коліс ведучого моста автомобіля внаслідок перерозподілу горизонтального навантаження між зазначеними колесами.
 
Publisher Central Scientific Research Institute of Armaments and Military Equipment of Armed Forces of Ukraine
 
Date 2016-03-29
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
рецензированая статья
reviewed article
 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.cndiovt.com.ua/article/view/163
10.34169/2414-0651.2016.1(9).32-36
 
Source Озброєння та військова техніка; Том 9 № 1 (2016); 32-36
Вооружение и военная техника; Том 9 № 1 (2016); 32-36
Weapons and military equipment; Vol 9 No 1 (2016); 32-36
2663-5550
2414-0651
10.34169/2414-0651.2016.1(9)
 
Language ukr
 
Relation https://journal.cndiovt.com.ua/article/view/163/175
 
Rights https://creativecommons.org/licenses/by/4.0