Запис Детальніше

Особистісно орієнтоване навчання руховим діям дітей 5 - 6 років в умовах дошкільного навчального закладу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особистісно орієнтоване навчання руховим діям дітей 5 - 6 років в умовах дошкільного навчального закладу
 
Creator Багінська, Ольга Володимирівна
 
Subject дошкільники
особистісто орієнтоване навчання
рухові дії
особистість
критерії
шкали
нервова система
preschool children
person focused teaching
person focused teaching
motive actions
person
criterion
scale
nervous system
372.36.
 
Description Досліджено питання організації особистісно орієнтованого навчання руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років за умов дошкільного навчального закладу на підставі врахування їх психофізіологічних особливостей. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність методики управління особистісно орієнтованим навчанням руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років на підставі врахування властивостей їх нервової системи за умов дошкільного навчального закладу. Визначено вплив окремих індивідуальних особливостей дітей даного віку на ефективність навчання руховим діям. Розроблено комплекс критеріїв для здійснення диференціації навчання руховим діям. Розкрито суттєвий вплив індивідуально-типологічних властивостей нервової системи на ефективність навчання руховим діям й обгрунтовано необхідність їх урахування в особистісно орієнтованому навчанні руховим діям у процесі фізичного виховання за умов дошкільного навчального закладу. Сформовано шкали оцінювання рівнів функціональної рухливості нервових процесів і працездатності головного мозку, наведено рекоменадції щодо їх застосування у практичній роботі інструктора з фізичного виховання. Запропоновано шляхи реалізації особистісно орієнтованого навчання руховим діям за умов дошкільного навчального закладу з урахуванням окремих індивідуально-типологічних властивостей нервової системи дітей віком 5 - 6-ти років, експериментально доведено його ефективність.
The dissertation is devoted by a question of realization person focused teaching to impellent actions of children 5 – 6 years in conditions of a preschool educational institution on the basis of the account of their individual features. The purpose of research was a theoretical substantiation and experimental check of a management efficiency person, focused training of children 5 – 6 years on the basis of the account their nervous system properties in conditions of a preschool educational institution.
In work the influence of separate individual features of children 5 – 6 years on a teaching efficiency to impellent actions is determined. The complex of criteria for realization the differentiation of teaching to impellent actions is developed and the densities of each of them is determined. The essential influence of nervous system individual properties on efficiency teaching to impellent actions and opportunity of their account is revealed during physical education in condition of a preschool education institution. The scales of the estimation the active functional level of nervous processes and the brain capacity for work are generated which can be applied in practical work of the instructor on physical education. In the dissertation the ways of realization person focused teaching to motive actions in conditions of a preschool educational institution with separate individually-typological nervous system are given, the efficiency is experimentally proved.
 
Date 2012-02-20T13:43:26Z
2012-02-20T13:43:26Z
2008
 
Type Other
 
Identifier Багінська, Ольга Володимирівна. Особистісно орієнтоване навчання руховим діям дітей 5 - 6 років в умовах дошкільного навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Багінська; наук. кер. М. М. Огієнко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/498
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова