Запис Детальніше

Структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі
 
Creator Дручик, В. Д.
 
Subject структурні компоненти
готовність
майбутні вчителі фізичної культури
здоров’язбережувальні технології
старша школа
structural components
readiness
future teachers of physical culture
health-savings technologies
high school
 
Description У статті вказано, що структура готовності майбутніх учителів фізичної культури до
впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі розглядається як сукупність чотирьох взаємопов’язаних структурних компонентів, наповнених якісними характеристиками і показниками, а саме: мотиваційного, когнітивного, процесуального, особистісного.
The article stated that the structure of the readiness of future teachers of physical culture to the introduction of health-savings technologies in high school is regarded as a set of four interrelated structural components, filled with quality features and performance, namely: motivational, cognitive, procedural, personal.
 
Date 2012-08-14T21:48:02Z
2012-08-14T21:48:02Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Дручик, В. Д. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі / В. Д. Дручик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 63-68.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1010
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова