Запис Детальніше

Теорія і практика розвитку шкільного підручника з фізики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теорія і практика розвитку шкільного підручника з фізики
 
Creator Сергієнко, В. П.
Садовий, М. І.
Трифонова, О. М.
 
Subject зміст фізичної освіти
підручник
якість знань випускників шкіл
table of contents of physical education
textbook
quality of knowledges of graduating students of schools
 
Description У статті розкривається проблема створення та формування змісту шкільного підручника, який в сучасних умовах розвитку суспільства виконує повчальну, виховну і розвивальну роль, зростає значення управлінської функції. При цьому також проаналізовано якість знань випускників шкіл та змістовну наповнюваність навчальних програм сучасними науковими поняттями.
The problem of creation and forming of maintenance of school textbook which in the modern terms of development of society carries out an instructive, educate and developing role opens up in the article, the value of administrative function grows. Thus quality of knowledges of graduating students of schools and rich in content filled of on-line tutorials is also analysed by modern scientific concepts.
 
Date 2012-08-16T19:06:09Z
2012-08-16T19:06:09Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Сергієнко, В. П. Теорія і практика розвитку шкільного підручника з фізики / В. П. Сергієнко, М. І. Садовий, О. М. Трифонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 217-222.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1041
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова