Запис Детальніше

Методична система контролю і коригування знань та умінь студентів технічних спеціальностей у процесі навчання вищої математики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методична система контролю і коригування знань та умінь студентів технічних спеціальностей у процесі навчання вищої математики
 
Creator Кондратьєва, Оксана Марківна
 
Subject навчання вищої математики
вищі навчальні заклади
технічні спеціальності
контроль
коригування
методична система
teaching higher mathematics
higher educational establishments
technical professions
checking
correction
methodical system
37.016: 51: 378
 
Description У дисертації подано розроблену автором науково обґрунтовану комплексну методичну систему контролю і коригування знань та умінь студентів з вищої математики з урахуванням специфіки цих процесів та існуючих взаємозв’язків між ними. Методичну систему створено на засадах особистісно орієнтованого, комплексного, діяльнісного, системно-синергетичного пі-дходів з урахуванням вимог індивідуалізації та диференціації, кредитно-модульної системи навчання та рейтингової системи оцінювання.
Розроблено типологію видів контролю і коригування, а також комплекс рекомендацій для викладачів стосовно проведення кожного із зазначених видів контролю і коригування. У процесі добору завдань для контролю і коригування враховано семіотичний аспект математи-чного змісту. Наведено рекомендації щодо організації профілактичного коригування, цілес-прямоване здійснення якого сприяє підвищенню якості залишкових знань та умінь студентів. Представлено спеціально розроблений автором програмний засіб для контролю і коригування знань та умінь з вищої математики, призначений для організації самостійної роботи студентів. У дисертаційному дослідженні містяться дані, що відображають позитивні результати експери-ментальної перевірки створеної методичної системи.
Taking into account the specific character and unity of components, a complex methodical system of checking and correction of knowledge and skills of students in higher mathematics has been created in the thesis. The importance of the research is determined by the new demands that are made by the society as to the professional skills of the engineers and the reformation of the higher education in compliance with Bologna Declaration and a credit-modular system of education on the one hand and by the whole series of weaknesses in the system of preparation of students of technical professions and its mathematic component in particular on the other hand. The analysis of psychological, educational and methodical literature provides the grounds to determine primary ways of increasing the efficiency of checking and correction of students’ achievements in education. The typology of ways of checking and correction alongside with a worked-out complex of recommendations for the teachers as to their carrying-out has been presented in the thesis. The structural ties between these components of the learning process have been also defined. It has been determined that carrying out the prophylactic correction contributes to the improvement of quality of the remanent knowledge and skills of the stu-dents. Here has been presented a program method to arrange the students’ self-work, it has been worked out particularly for carrying-out checking and correction by the students themselves. The work contains data, reflecting positive results of experimental researches.
 
Date 2012-09-26T21:31:07Z
2012-09-26T21:31:07Z
2007
 
Type Other
 
Identifier Кондратьєва, Оксана Марківна. Методична система контролю і коригування знань та умінь студентів технічних спеціальностей у процесі навчання вищої математики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О.М. Кондратьєва ; наук. кер. Н. А. Тарасенкова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1363
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова