Запис Детальніше

Студент з функціональними обмеженнями у вищому навчальному закладі: соціологічний контекст проблеми

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Студент з функціональними обмеженнями у вищому навчальному закладі: соціологічний контекст проблеми
 
Creator Дікова-Фаворська, О.М.
 
Subject інвалідність
особа з функціональними обмеженнями
здоров`я
освіта
інтерація
бар`єри
disability
disabled person with health
education
integration
barrier
316.614-056
 
Description У представленій статті окреслено основні бар`єри, що не дозволяють особі з функціональними обмеженнями здоров`я повноцінно інтегруватися в суспільство. Наголошено на значенні освіти, в тому числі вищої, як дієвого механізму інтеграційного процесу.
The given paper defines the basic barriers that block the integrating process of
the disabled people into the society. The stress in the paper is made on the importance of the education including higher education as an effective mechanism of the integration process.
 
Date 2012-10-27T10:21:33Z
2012-10-27T10:21:33Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Дікова-Фаворська О.М. Студент з функціональними обмеженнями у вищому навчальному закладі: соціологічний контекст проблеми / О.М. Дікова-Фаворська // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 6 : збірник наукових праць. – Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. - С. 42-54
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1565
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова