Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі
|
|
Creator |
Тетерук, Світлана Петрівна
|
|
Subject |
саморегуляція
самоуправління регулятивні механізми механізми саморегуляції самооцінка рівень домагань рефлексія самоконтроль self-regulation self-management regulative mechanisms self-regulation mechanisms self-estimation the pretension level reflexion self-control 159. 923 – 057. 87: 159. 947. 3 |
|
Description |
Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та емпіричному вивченню шляхів розвитку механізмів саморегуляції при вивченні іноземної мови, розробці та впровадженню навчальної програми з формування саморегуляції як цілісного утворення. Виявлено, що розвиток саморегуляції студентів при вивченні іноземної мови є недостатнім і зумовлюється такими механізмами як самооцінка, рівень домагань, рефлексія та самоконтроль, а також особливостями мисленнєвої діяльності та властивостями уваги. Розроблено та апробовано навчальну програму формування механізмів саморегуляції студентів на заняттях з іноземної мови. Доведено, що підвищення рівня саморегулювання при вивченні іноземної мови можливе шляхом використання у навчальному процесі активних методів навчання (дискусій, проблемних ситуацій, творчих завдань, різноманітних ігор, психологічних вправ, групових форм роботи). Результатом такої роботи є не лише підвищення рівня саморегуляції студентів, а й розвиток їх комунікативної компетентності, підвищення впевненості в собі, ініціативності, самостійності, тобто особистісне зростання в цілому. The dissertation is dedicated to theoretical grounds and empirical study of mechanisms of students’ self-regulation in foreign space, elaboration and application of educational program on forming the process of self-regulation. Native and world achievements, devoted to the problem of self-regulation, have been analysed in the work Particularly, views on the issues of person’s activity as a subject of regulation of his activity and behaviour are enlighted, main approaches of the self-regulation research are presented. It is marked that in spite of many-sided psycho-pedagogical research of self-regulation, the study of the specific character of self-regulation within studying of foreign language hasn’t been the subject of the special study yet. |
|
Date |
2012-11-28T22:51:17Z
2012-11-28T22:51:17Z 2006 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Тетерук, Світлана Петрівна. Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. П. Тетерук ; наук. кер. Л. В. Долинська ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 21 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1847 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|