Запис Детальніше

Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі
 
Creator Тетерук, Світлана Петрівна
 
Subject саморегуляція
самоуправління
регулятивні механізми
механізми саморегуляції
самооцінка
рівень домагань
рефлексія
самоконтроль
self-regulation
self-management
regulative mechanisms
self-regulation mechanisms
self-estimation
the pretension level
reflexion
self-control
159. 923 – 057. 87: 159. 947. 3
 
Description Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та емпіричному вивченню шляхів розвитку механізмів саморегуляції при вивченні іноземної мови, розробці та впровадженню навчальної програми з формування саморегуляції як цілісного утворення.
Виявлено, що розвиток саморегуляції студентів при вивченні іноземної мови є недостатнім і зумовлюється такими механізмами як самооцінка, рівень домагань, рефлексія та самоконтроль, а також особливостями мисленнєвої діяльності та властивостями уваги. Розроблено та апробовано навчальну програму формування механізмів саморегуляції студентів на заняттях з іноземної мови.
Доведено, що підвищення рівня саморегулювання при вивченні іноземної мови можливе шляхом використання у навчальному процесі активних методів навчання (дискусій, проблемних ситуацій, творчих завдань, різноманітних ігор, психологічних вправ, групових форм роботи). Результатом такої роботи є не лише підвищення рівня саморегуляції студентів, а й розвиток їх комунікативної компетентності, підвищення впевненості в собі, ініціативності, самостійності, тобто особистісне зростання в цілому.
The dissertation is dedicated to theoretical grounds and empirical study of mechanisms of students’ self-regulation in foreign space, elaboration and application of educational program on forming the process of self-regulation.
Native and world achievements, devoted to the problem of self-regulation, have been analysed in the work Particularly, views on the issues of person’s activity as a subject of regulation of his activity and behaviour are enlighted, main approaches of the self-regulation research are presented. It is marked that in spite of many-sided psycho-pedagogical research of self-regulation, the study of the specific character of self-regulation within studying of foreign language hasn’t been the subject of the special study yet.
 
Date 2012-11-28T22:51:17Z
2012-11-28T22:51:17Z
2006
 
Type Other
 
Identifier Тетерук, Світлана Петрівна. Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. П. Тетерук ; наук. кер. Л. В. Долинська ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 21 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1847
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова