Психологічна корекція ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологічна корекція ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів
|
|
Creator |
Улунова, Ганна Євгенівна
|
|
Subject |
ускладнене спілкування
дефіцитне спілкування дефектне спілкування деструктивне спілкування комунікативна депривація самотність тривожність емпатія егоїзм конфліктність особистісно-орієнтований підхід miscommunication scarce communication defective communication destructive communication communicative deprivation loneliness anxiety empathy egoism conflictness personal-guided approach 159.922:37.018.32 |
|
Description |
Дисертація присвячена проблемі корекції ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Здійснений аналіз змісту понять “ускладнене спілкування”, “дефіцитне спілкування”, “дефектне спілкування”, “деструктивне спілкування”. Визначені чинники та критерії ускладненого спілкування. Проаналізований стан розробки проблеми корекції ускладненого спілкування у вітчизняній та зарубіжній літературі. Удосконалений психодіагностичний інструментарій з вивчення ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Розроблені та апробовані опитувальник з вивчення комунікабельних ускладнень спілкування в учнів-шкіл інтернатів та опитувальник з вивчення егоїзму в учнів шкіл-інтернатів. Поглиблені уявлення про особливості ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Досліджені чинники ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Визначений базовий чинник специфічного комплексу чинників ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Розроблена та експериментально перевірена програма з корекції ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. The dissertation deals with correction of the miscommunication аmong pupils of boarding schools. The contens of concepts "miscommunication", "scarce communication", "defective communication", "destructive communication" were analysed. The factors and criteria of miscommunication are defined. The psychodiagnostic toolkit applied for studying the miscommunication among pupils of boarding schools is improved. A questionnaire on studying sociable difficulties in communication among pupils of boarding schools and a questionnaire on studying egoism displays among pupils of boarding schools are developed and approved. The ideas about pecularities miscommunication among pupils of boarding schools are extended. The factors of the boarding schools pupils` miscommunication are investigated. The base factor of the specific factors complex concerning miscommunication among pupils of boarding schools is defined. The program on correction of the boarding schools pupils` miscommunication is developed and experimentally checked. |
|
Date |
2012-11-29T22:14:47Z
2012-11-29T22:14:47Z 2006 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Улунова, Ганна Євгенівна. Психологічна корекція ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Г. Є. Улунова ; наук. кер. Л. В. Долинська ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1853 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|