Проблема законодавчого визначення змісту національної освіти
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблема законодавчого визначення змісту національної освіти
|
|
Creator |
Шитий, С.І.
|
|
Subject |
національна освіта
система освіти зміст освіти законодавство про освіту national education education system educational content legislation on education |
|
Description |
Досліджуються питання змісту національної Української освіти у контексті побудови нової Української держави. Обґрунтовано важливість використання досвіду УНР при визначення змісту національної освіти у контексті перетворень, які здійснюються в сучасній Україні. Зроблено висновок, що навіть при відсутності у достатній мірі практичного застосування законодавство УНР про освіту містило в собі більш ширше визначення змісту національної освіти і, що таке визначення, так само, як таке законодавство необхідне сучасній Українській державі. Investigate the matter content of the national Ukrainian education in the context of building a new Ukrainian state. Substantiate the importance of experience when determining the UPR content in the context of national education reforms undertaken in modern Ukraine. It was concluded that even in the absence of sufficient practical application of legislation on education UPR contain a broader definition of the content of national education and that such a definition, as such legislation is necessary modern Ukrainian state. |
|
Date |
2012-12-17T20:25:53Z
2012-12-17T20:25:53Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шитий С.І. Проблема законодавчого визначення змісту національної освіти / С.І. Шитий // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 18. Економіка і право : зб. наукових праць. – Випуск 8. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – С. 172-177
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/handle/123456789/2008 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|