Запис Детальніше

Філософія освіти: проблеми самовизначення

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Філософія освіти: проблеми самовизначення
 
Creator Шевченко, В.
 
Subject філософія освіти
освітня філодокса
philosophy of education
educational philodocs
 
Description Стаття розглядає предметне поле філософії
освіти. Розмежовуються філософія освіти і прикме ти освітньої філодокси, вказується її дезорієнтуюча роль в освіті. Стверджується, що основним завдан ням філософії освіти є дослідження способів і шляхів навчання людей мудрості, розпізнавання мудрості і
глупоти, завжди функціонуючих у суспільстві. Від творення й нарощування мудрості та форм її імітації конституює систему освіти, де офіційна система навчальних установ є лише частина системи освіти. Філософія освіти враховує антитетичність освіт нього процесу.
The article is devoted to the examination of the subject field of Philosophy of Education. It presents the differentiation between Philosophy of Education and signs of educational philodocs, indicates its disorienting role in education. It is confirmed that the main task of Philosophy of Education is to search the ways and methods of teaching people to be wise, able to discern wisdom and foolishness existing in society. Reproduction and increase of wisdom and forms of its imitation constitute the educational system, where the official system of educational institutions is a part of it. Philosophy of Education takes into account the antithethity of educational process.
 
Date 2013-03-17T19:34:50Z
2013-03-17T19:34:50Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Шевченко В. Філософія освіти: проблеми самовизначення / В. Шевченко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №1. - С. 18-29
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2400
 
Language uk
 
Publisher Видавництво "Майстер-клас"