Запис Детальніше

Про стан розробки концептуальних засад філософії освіти в Україні та їх впровадження в педагогічну практику

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Про стан розробки концептуальних засад філософії освіти в Україні та їх впровадження в педагогічну практику
 
Creator Лутай, В.
 
Subject філософія освіти
педагогічна практика
philosophy of education
pedagogical practice
 
Description Оптимізація розв'язання найгостріших глобаль
них проблем сучасності стала основним питанням не лише філософії, а й усього людства. У статті розробляється проблема ролі тієї сучасної концепції філософії освіти, яка зможе відіграти суттєву роль у цій оптимізації, зокрема, у становленні в Україні
«суспільства знань» та «руху на випередження».
Optimization in the solution of the most urgent global contradictions of the
modernity has become the main question not only for Philosophy, but also for the whole humanity. The role of the contemporary concept of Philosophy of Education is examined in the article. It is shown that it could play the dominant role in such an optimization, mainly in the development of the «knowledge based society» and the «outstrip movement» in Ukraine.
 
Date 2013-03-17T19:51:45Z
2013-03-17T19:51:45Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Лутай В. Про стан розробки концептуальних засад філософії освіти в Україні та їх впровадження в педагогічну практику / В. Лутай // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №1. - С. 30-37
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2401
 
Language uk
 
Publisher Видавництво "Майстер-клас"