Запис Детальніше

Відчуження знання як проблема філософії освіти: теорії, практики, парадокси, політики та перспективи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Відчуження знання як проблема філософії освіти: теорії, практики, парадокси, політики та перспективи
 
Creator Гайденко, В.
Предборська, І.
 
Subject відчуження знання
філософія освіти
knowledge alienation
philosophy of education
 
Description У статті феномен відчуження знань розглядається як процес перерод ження, викривлення природи основних функцій освіти, порушення первинної єдності між основними елементами освітньої системи. Аналізуються
філософсько педагогічні альтернативи відчуженню знання, серед яких виділяються ідеї Дж. Дьюі, П. Фрейре і Г. Жиру. Розкриваються недоліки критичної педагогіки. Презентуються спроби викриття прихованого
навчального плану в українських шкільних підручниках.
Phenomenon of knowledge alienation is considered as a process of defor mation of the essence of the main educational functions, destruction of initialunity between the main elements of educational system. Philosophical and ped agogical alternatives of knowledge alienation are analyzed. Among them are:
ideas of J. Dewey, P. Freire, H. Giroux. The shortcomings of critical pedagogy are showed. The hidden curriculum in Ukrainian textbooks is disclosed.
 
Date 2013-03-18T23:10:20Z
2013-03-18T23:10:20Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Гайденко В., Предборська І. Відчуження знання як проблема філософії освіти: теорії, практики, парадокси, політики та перспективи / В. Гайденко, І. Предборська // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №1. - С. 159-166
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2413
 
Language uk
 
Publisher Видавництво "Майстер-клас"