Запис Детальніше

Інтерпретація історії в українській філософсько-освітній думці ХІХ століття

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтерпретація історії в українській філософсько-освітній думці ХІХ століття
 
Creator Мельник, А.
 
Subject інтерпретація історії
українська філософсько-освітня думка
interpretation of history
ukrainian philosophical and educational thought
 
Description Інтерпретація змісту грецького поняття «істо
рія» в українській філософській традиції мало вивче на. У статті розглядаються основні тлумачення історії в українській освітньо філософській думці ХІХ го ст. Автор показує, що з другої половини ХІХ го
ст. в українській філософії історія починає розумі тися як філософія історії та як синтез геополітич них, економічних, етнографічних, культурологічних та інших знань про життєдіяльність націй, що ство рюється згідно з певними філософськими настановами.
Interpretation of Greek notion «history» in the Ukrainian philosophical tradition is not adequately explored. The article presents the basic interpreta tions of history in the XIX th century Ukrainian philosophical and educational thought. It is stated that since second half of the XIX th century Ukrainian
Philosophy has been considering history both as Philosophy of History and a synthesis of geopolitical, economic, ethnographic, cultural and other knowl edge about other nations’ life. Such approach has its philosophical grounds. But other views on history (progressist, regressist and organicist) were under ques tion.
 
Date 2013-03-20T22:38:06Z
2013-03-20T22:38:06Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Мельник А. Інтерпретація історії в українській філософсько-освітній думці ХІХ століття / А. Мельник // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №2. - С. 152-161
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2435
 
Language uk
 
Publisher Видавництво "Майстер-клас"