Запис Детальніше

Особа як об’єкт філософсько-освітнього вчення Софії Русової

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особа як об’єкт філософсько-освітнього вчення Софії Русової
 
Creator Фролова, О.
 
Subject особа
філософсько-освітнє вчення Софії Русової
personality
Sofia Rusova’s philo
 
Description У статті аналізується проблема особи, що
виступає об’єктом філософсько педагогічного вчення С. Русової. Простежується підхід моделювання кін цевого результату — сформованої особистості — запропонуваний С. Русовою. Також обґрунтовується положення про те, що розроблені С. Русовою освіт ньо філософські питання особи, були новаторськими на рубежі ХІХ- ХХ ст., а в деяких аспектах не втра тили свою значущість і для сьогодення.
The article analyses the problem of personality in Sofia Rusova’s philo sophical and pedagogical study. Rusova’s approach to modeling of the ultimate goal — developed personality — is examined in the article. It is argued that Sofia Rusova’s educational and philosophical views on personality were innovative at the threshold of the XIX–XX th centuries and still of great importance today.
 
Date 2013-03-20T22:44:10Z
2013-03-20T22:44:10Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Фролова О. Особа як об’єкт філософсько-освітнього вчення Софії Русової / О. Фролова // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №2. - С. 162-170
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2436
 
Language uk
 
Publisher Видавництво "Майстер-клас"