Запис Детальніше

Диалектический характер инновационной образовательной технологии «экология и развитие» («экология и диалектика»)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Диалектический характер инновационной образовательной технологии «экология и развитие» («экология и диалектика»)
 
Creator Тарасов, Л.
Тарасова, Т.
 
Subject інноваційна освітньої технології «Екологія і розвиток»
діалектичний характер
innovative educational technique «Ecology and Development»
dialectics
 
Description Стаття фактично продовжує попередню статтю «Зміна глобальної стратегії мислення і нова концепція шкільних підручників», надрукова
ної у попередньому номері журналу. Тут викладаються психолого педаго гічні основи інноваційної освітньої технології «Екологія і розвиток»: гіпотеза й основні принципи (принцип інтеграції, принцип гуманіта
ризації, принцип нелінійності, принцип розведення рівнів). Звертається увага на діалектичний характер розглядуваної технології, що дозволяє формувати в учнів сприйняття і осмислення навколишнього світу, адек ватного його діалектичній природі.
In fact, this article is a continuation of another research paper «Change in the Global Strategy of Thinking and a New Concept of School Textbooks», published in the previous issue. The psychological and pedagogical grounds of innovative educational technique «Ecology and Development»: hypothesis and
main principles (integration, liberal education, non linearity and differentia
tion of levels) are presented. It is emphasized that dialectics of the examined
technique, makes easier to shape the students perception and comprehension of the surrounding world that is dialectical by its nature.
 
Date 2013-03-20T23:17:42Z
2013-03-20T23:17:42Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Тарасов Л., Тарасова Т. Диалектический характер инновационной образовательной технологии «экология и развитие» («экология и диалектика») / Л. Тарасов, Т. Тарасова // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №2. - С. 171-178
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2437
 
Language ru
 
Publisher Видавництво "Майстер-клас"