Запис Детальніше

Філософсько-комунікативні аспекти освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Філософсько-комунікативні аспекти освіти
 
Creator Гофрон, А.
 
Subject феномен спілкування
практики спілкування
phenomenon of communi
practices of communication
 
Description В статті проаналізовано сучасні філософські
підходи до феномена спілкування. Розкрито три
способи, що визначають провідні типи змін моделей освіти: регресивна, адаптаційна та інноваційна. Виокремлюються дві практики спілкування: артистична та звичаєва. Акцентовано необхідність філософського розуміння сутності діалогічного процесу
для модернізації освіти, зокрема її гуманізації.
Contemporary philosophical approaches to the phenomenon of communi cation are analyzed in the article. Three ways, which determine main types of change of the educational models (regressive, adaptive and innovative) are pre
sented. Two practices of communication (artistic and customary) are marked.
The necessity of philosophical comprehension of the dialogic process’s essence
for education modernization, especially its humanization is emphasized.
 
Date 2013-03-22T11:07:20Z
2013-03-22T11:07:20Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Гофрон А. Філософсько-комунікативні аспекти освіти / А. Гофрон // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №1(3). - С. 43-53
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2454
 
Language uk
 
Publisher Видавництво "Майстер-клас"